(Noul) last.fm


postat de Dez

Last.fm este un site foarte bine pus la punct pe care va invit cu totii sa va faceti cont.

Da’ de ce sa imi fac eu cont cand am hi5, ba? Raspunsul e foarte simplu: pentru ca e mai misto decat sa pui poze si sa te dai mare; aici chiar ai ce invata si despre ce afla. In general cu ajutorul acestui site mi-am creat cultura muzicala actuala.

Pai sa o luam cu inceputul: In primul rand acest site este folosit pentru statisticile pe care le genereaza cu ajutorul unui program ce este instalat pe calculator. O data instalat si ascultand muzica vei observa imaginea albumului, o poza a artistului/artistilor/trupei etc. insotite de o scurta biografie.

Hai sa trecem la treburile serioase, pe site toate melodiile ascultate vor fi stocate si arhivate in asa fel incat vei obtine statistici cu cele mai ascultate trupe, melodii sau chiar albume. De asemenea pe site poti gasi artisti apropiati ca gen de muzica cu cei pe care ii asculti si astfel iti imbunatatesti cunostintele in materie, ba chiar iti schimbi preferintele in acest domeniu. Pe site mai pot fi create statii radio, jurnale sau chiar grupuri (cu forum incorporat) in care se vor dezbate diferite aspecte, de preferinta muzicale.

Softul last.fm

Softul last.fm

Pentru cei deja familiarizati cu site-ul, ati observat ca a capatat o cu totul alta infatisare. Desi la inceput nu imi placea deloc acest nou look, neputand sa gasesc nimic din ce cautam, cu timpul am reusit sa le dau de cap la toate si chiar mi-a oferit unele avantaje. Desi este mai aerisita si contine poze (aviz astia cu hi5, ah si uitasem special pt hi5isti are si shoutbox), pagina devine stresanta, fiind prea lunga… sa tot dai de scroll in jos pentru a citi pareri si alte chestii. Noua infatisare ne dezvaluie cati artisti am ascultat in total (library), o folosire mai usoara a radioului, tagurile si loved tracks sunt mai la indemana, iar o chestie care mie imi place mult este ca la friends iti dezvaluie cine este in acel moment online.

Destul cu avantajele, hai sa criticam. Pai unde sunt ma melodiile mele saptamanale?!? Cum adica trebuie sa ma uit eu?! Da zau asa ca ma puneti la treaba. Unde dau sa vad daca am primit mesaje noi in inbox? A sa ma duc inapoi in dashboard si de acolo sa caut in continuare… De ce nu mai au grupurile descriere?! … Si as putea continua asa mult si bine.

Cu toate acestea eu sunt pentru noul site. E, draci? Pai, pentru ca asta se uploadeaza la fiecare minut nu ca celalat la 3-4 zile…

2 Responses to (Noul) last.fm

  1. Am de ceva vreme cont pe last.fm si mi se pare foarte buna ideea in sine. Insa eu personal inca nu m-am obisnuit cu noua infatisare si nu ma atrage prea tare.

    Imi trece. :)) Invatul are si dezvat.

  2. Ben spune:

    Într-adevăr, interfaţa nouă pune probleme (estetice şi practice) mai degrabă pentru că ne-am învăţat noi cu cea veche.
    Şi felicitări pentru „prestigioasa” distincţie de a fi primul „comentator” pe tânărul nostru blog 🙂

Lasă un răspuns

