(Quiz?!?)Tador


postat de Dez

Ieri navigam complet aiurea pe internet si am observat un banner imens. (da, sunt unul din persoanele care inca mai dau clickuri prostesti pe bannerele de pe siteurile romanesti) Acel banner m-a dus pe un site al Pro-tv-ului.

Dupa cum ati observat televiziunea lui Sarbu s-a manelizat intru-totul. Cum sa numesti o emisiune “made in Romani-a”?!? (romani facand sctrict referire la tigani). Nu asta ma intereseaza de data asta, sau chiar nu ma mai intereseaza deloc ce e la tv pentru ca pur si simplu inafara de Sinteza Zilei si In Gura Presei nu mai vizionez alte emisiuni produse la noi. Si dupa cum va spuneam pe site-ul respectiv am vazut alt banner care mi-a atras atentia; era un banner catre conquiztador si totusi era altceva. Stiu ca trustul lui Sarbu a cumparat cu ceva timp in urma conquiztadorul si avea planuri mari cum ca ar dori sa il televizeze dar probabil a fost cumparat doar pentru a face o alta gramada de bani.

Este vorba despre noul concurs de cultura generala, sportiva de aceasta data, numit goleador (cata lipsa de imaginatie, acum serios… suna ca dracu). Ce pot sa spun… unele intrebari sunt aceleasi ca si la conquiztador, fiind foarte enervante, gen: „Cate cupe a castigat Steaua intre anii 1960-1970?” sau „Cate medalii de bronz a cucerit Olanda la olimpiada de la Barcelona?”. Bineinteles astfel de intrebari nu au cum sa te ajute in marirea culturii generale ci pentru a raspunde corect trebuie ori sa fii norocos ori sa faci ca tipul asta. Acest nou site, care cica ar fi avut si premii prin iunie insa eu nu am fost suficient de rapid/informat sa profit de el, este o bataie de joc. Dupa cum v-am spus intrebarile sunt penibile, grafica reprizinta o copie ieftina a originalului iar ceea ce m-a indignat cel mai tare este modul in care am primit mailul de confirmare. Nu am putut sa imi aleg singur parola ci mi-a fost data de ei ceva gen: bl9213d4, asta la 3 zile de la inregistrarea pe site si mailul fiind automat plasat in sectiunea de spam. (multumesc Yahoo ca m-ati tinut departe de acest site, dar nu a fost suficient)

And the Winner is: Arpagic!

Ce pot sa mai zic… la asa canale tv, asa siteuri, si totusi cu o audienta foarte ridicata la ambele, nimeni nu mai intelege romanul din ziua de azi. 😦

Lasă un răspuns

