Breaking news!


V-am speriat, nu? Nu e decât o ştire de doi bani. Poate vă aduceţi aminte că am vorbit la un moment dat de nişte mişcări forţate şi exagerate în imdb top 250. Ei bine, veţi fi probabil indiferenţi să aflaţi că Naşul a revenit pe 2, în timp ce The Dark Knight a coborât de la 9.4-9.5 cât avea la momentul redactării primei ştiri la 9.2, la un neînsemnat 0.1 distanţă de poziţia a doua.

Vai, câte lacrimi de obsedaţi se vor vărsa când Naşul o să ajungă din nou pe 1 (eu aş zice că ziua de vineri e o estimare bună).

2 Responses to Breaking news!

  1. blanche spune:

    N-am vazut TDK, dar cred (instinctiv) ca n-ar trebui sa stea pe locul 1 in topul ala, chiar dc nu e unul de referinta. Mie-mi convine sa urce The Godfather din nou pe 1 ;))

  2. blanche spune:

    PS: I envy you for your Fry pic/avatar.

Lasă un răspuns

