Cand lumea nu se uita…


postat de Ben

M-am dus ieri dupa-amiaza sa iau un ziar. Doua precizari: in Orasul asta, chioscurile de ziare au afise in fata care fac reclama stirii principale din ziare; in plus, exista si publicatii care apar dupa-amiaza. Factorii astia doi m-au facut sa ma indrept catre chiosc. Ratasem ceremonia de deschidere a JO2008, iar afisul scria mare „Olimpiada chinezeasca a inceput – poze uimitoare”.

Asadar, mi-am luat ziarul si m-am dus sa il platesc. O batrana cu o privire oarecum speriata statea dupa tejghea, mesterind ceva cu o foaie mare de hartie. Era complet abatuta si nu parea sa ma bage in seama. „Scuzati-ma”, i-am spus si i-am aratat ziarul. I-am intins banii si i-am multumit, dar batrana parea preocupata de altceva. Am plecat intrigat.

Din pura intamplare, am intors capul dupa cateva clipe. Batranica se dusese la afisul „publicitar” si il schimba. Pe noul afis scria „Armata rusa intra in lupta – incepe razboiul”.

Titlul articolului este luat dintr-un ziar (aparut aici de dimineata), care punea in paralel pe prima pagina o poza de la Beijing si una din Osetia.

Imi pare rau ca nu am facut o poza, dar m-am cam pierdut dupa ce am citit afisul.

One Response to Cand lumea nu se uita…

  1. chinaman spune:

    Hi
    You shoud be the journalist with your nice talent

Lasă un răspuns

