3 scurte

11 August 2008

postat de Dez

Imi vine sa scot postul ala cu hap-ciu, e a 3-a oara cand dau de el si stranut.

In fine, Arpagic gone LEET! Nu credeti, nici eu…Dar poza ma face sa imi schimb parerea:

Intereseaza pe cineva top 10 cei mai bine platiti sportivi? Daca da… poftim! –> Via Roxana 🙂

Viva la Vida

11 August 2008
Coperta albumului

Coperta albumului

postat de Dez

Viva la Vida or Death and all his friends reprezinta ultimul album al celor de la Coldplay. Nu pot spune ca sunt un fan al trupei englezesti dar acest album pare ok, l-am ascultat si pot spune ca nu mi-a displacut deloc. Nu stiu daca a existat vreo melodie de la ei care sa imi placa pana acum insa se pare ca o data cu aparitia acestui album am gasit cateva. Citește restul acestei intrări »


DotA

11 August 2008

postat de Dez

Reprezinta prescurtarea de la Defence Of The Ancients. Este probabil cea mai cunoscuta si cea mai jucata harta de Warcraft III The Frozen Throne. Dupa cum stiti warcraft-ul este un joc de strategie, insa aceasta harta numai ca seamana mult mai mult cu un RPG (Role-Playing Game) chiar daca viziunea asupra caracterului/eroului nu este din spate ci de sus este considerat un joc tip rpg. Citește restul acestei intrări »