Movie News


postat de Dez

V-am promis ca va tin la curent cu topul idmb si exact asta voi face. Dupa cum anticipam, The Shawshank Redemption a urcat pe locul 1 in top, The Godfather urca pe locul 2 si ce sa vezi?!? The Dark Knight a ajuns pe ultima treapta a podiumului. Insa trebuie sa mentionez ca toate cele trei filme se afla la egalitate din punct de vedere al notei: 9.1. Imi dau seama cate lacrimi de crocodil s-au scurs la caderea cavalerului de pe prima pozitie a topului, de asemenea parca vad ca si The Godfather: Part II o sa il depaseasca. Pana data viitoare vizionare placuta! 🙂

2 Responses to Movie News

  1. CTI97 spune:

    offtopic: vezi ca ai postul scris cu doua fonturi 😉

    ontopic … nu stiu daca am vazut godfather … cred ca trebuie sa-l caut sa ma uit ..

  2. arpagic spune:

    Multumesc. Nu stiu cum am reusit performanta de a scrie cu doua fonturi. Daca nu imi ziceai tu nici ca ma mai uitam peste articol.

Lasă un răspuns

