Despre inocenta si „Ce face Steaua azi?”


postat de Dez

Ce titlu mai este si asta?? Ce legatura are una cu alta? Nu pricep nimic bai Dez, ori ai luat-o razna ori gresesti! Stiu ca Steaua are meci important diseara cu Galatasaray dar e absurd. Ei bine… poate ca gresesc in ceea ce gandesc, dar eu speram sa va trezesc interesul si sa cititi in continuare ce am de spus.

Am de gand sa va povestesc o mica intamplare ce s-a petrecut astazi pe drumul de intoarcere dinspre sala catre casa. De obicei acesta drum este destul de plictisitor, aceleasi fete obosite si stresate care umbla dintr-o parte in alta pentru a rezolva diferite probleme existente in viata fiecaruia, cate un cersetor la un colt de strada, pe care incerc sa il ignor sau tot felul de cocalari si pitipoance laudandu-se cu cele mai noi achizitii. E de-a dreptul jalnic cand vezi asta pe strada, pe mine unul ma deprima. Asa ca incerc sa ma inchid in sine si sa meditez la diferite lucruri, sa filozofez (daca se poate numi asa ceea ce fac eu) sau sa ma gandesc la greseli ce le-am facut cu o zi inainte sau in trecut pentru a le evita in caz ca vor aparea din nou. Am remarcat ca atunci cand ma pierd in gandire ma incrunt.

Soarele batea destul de tare, eram cam transpirat si acest lucru ma facea sa ma incrunt si mai tare. Eram putin frustrat de ceea ce mi se intamplase cu o zi inainte si in acelasi timp eram cam bosumflat, meditatul la modul in care viata decurge atat de diferit pentru unii si altii ma indigna din ce in ce mai tare. Ma gandeam ca multi oameni au o existenta atat de simpla in care ei fac doar ce li se spune, un lucru ce il poate face si un animal pana una alta si totusi de ce? Oare asa trebuie sa fim cu totii? Sa facem ce ni se spune? Dar nu aici vreau sa ajung. Chiar daca ma pierdeam in ganduri, ochii imi erau deschisi si ceea ce vedeam ma dezgusta de-a dreptul. Pitipoance si cocalarai pupandu-se pe strada, ca semn de salut (Cine naiba a inventat tampenia asta ca atunci cand te vezi cu cineva de sex opus, ce iti este AMIC trebuie sa-l pupi ?!?E o TAMPENIE). Asta m-a facut sa ma incrunt si mai tare.

Si de nicaieri, din pura intamplarea am auzit discutia dintre un om matur (probabil tata) si fiul sau (6-7 ani). “Si ia zi; ce face Steaua azi?” Raspunsul pustiului a venit imediat dupa intrebare: “Castiga!”. Era atat de sincer, simplu si nevinovat. Atunci am realizat adevarata putere a inocentei. Cum eram eu asa incruntat, tot chipul mi s-a schimbat intr-un zambet larg. Imi imaginez ce penibil aratam avand acel zambet tamp pe fata tot drumul spre casa. Aceasta intamplare mi-a facut ziua. Ma bucur foarte mult ca inca mai am o particica neatinsa in suflet, o particica din suflet care ma face sa fiu inocent si vreau sa ramana acolo pentru totdeauna. Inocenta, cred ca este o solutie pentru stresul si problemele cotidiene.

P.S. Am uitat ceva, Forta Steaua!

7 Responses to Despre inocenta si „Ce face Steaua azi?”

  1. blanche spune:

    Inocenta ma inspira si mereu am crezut in ea.
    🙂

  2. Roxana spune:

    Ar trebui ca adultii sa ia drept exemplu copiii, si sa devina si ei mai inocenti si poate asa vor fi mai fericiti si nu voi mai vedea in fiecare zi numai oameni plini de griji si tristi 😉

  3. galata echipa mai bună!!

  4. arpagic spune:

    E clar, nu te mai las sa mergi singur la sala…

  5. în sfârșit revine Ben la sală!!!

  6. arpagic spune:

    Les yeux sans visage… N-am să vorbesc cu ei. (Mai pe şleau: cine eşti?)

Lasă un răspuns

