Pronostic

19 August 2008

postat de Dez

Maine cade recordul la 200 de metri. Usain Bolt il darama!

Cadeee…

19 August 2008

postat de Dez

In topul filmelor de la Box Office s-a produs o schimbare. Dupa 4 saptamani de stationare pe prima pozitie, The Dark Knight a cazut pe locul 2, iar pe primul loc a aparut noul lansat Tropic Thunder. The Dark Knight a obtinut niste cifre senzationale in cadrul incasarilor din Statele Unite. Beneficiind de un buget de 180 de milioane de dolari, cavalerul negru a castigat pana acum 471,082,150$, aflandu-se pe locul 2 in topul incasarilor all-time la Box Office, in urma Titanicului, ale carui incasari depasesc 600 milioane de para’. Legat de noul film, Tropic Thunder pot sa va spun ca astept cu nerabdare sa il vad, mai ales pentru ca este plin de vedete de la Hollywood printre care Ben Stiller, Robert Downey jr. sau Jack Black (mai e un actor surpriza pe care va las pe voi sa il descoperiti)


A fost odată în gimnastică…

19 August 2008

postat de Ben

Uitându-mă la gimnastica feminină de la Beijing (da, n-aveam altceva bun de făcut…), mi-am dat seama de ceva. Deşi am fost îndoctrinat de mic cu ideea că Nadia Comăneci a fost cea mai mare şi cea mai tare, eu n-am văzut-o niciodată lucrând vreun aparat. Poate că televiziunilor le-a fost silă, poate că eu n-am fost atent, cert e că singura imagine pe care o aveam în cap era aceea a Nadiei aterizând perfect. Aşa că am căutat pe ‘Net o înregistrare. Concluzia? Mintea mi-a fost spulberată…

(Subliniez că, fiind un profan în ale gimnasticii, s-ar putea să spun prostii.)

Citește restul acestei intrări »