Music Quiz


postat de Dez

Am fost rugat insistent sa scriu ceva pe ziua de astazi. Nu prea imi trece nimic deosebit prin cap despre care sa scriu, iar ziua de azi mi s-a parut a fi foarte plictisitoare. Pe langa faptul ca la olimpiada nu s-a intamplat nimic, pe internet nici atat, nu am nici inspiratie de moment si nici chef sa relatez cine stie ce. Cel mai bine ar fi sa caut o stire stupida pe care sa o public si sa o comentez, nu e asa?!

Intereseaza pe cineva ca Romania a batut Letonia cu 1-0? Eu nici nu m-am uitat la meci… Sa fim seriosi: Letonia are echipa de fotbal? Deci stirea cu fotbalul cade.

Ooo da… am gasit o stire pe care vroiam sa vi-o impartasesc de mult timp. Pe 15 septembrie se lanseaza in Marea Britanie noul album al celor de la The Streets, ce poarta numele Everything is borrowed. E bine ca odata cu venirea celei mai negre zi din an o sa am o raza de lumina… Cum cine e „The Streets”? (raspuns: Cea mai tare trupa de rap din Europa!) Nu ati auzit nici de Mike Skinner?? Ok… renunt si la stirea asta. (dar review al albumului tot fac)

Atunci hai ca ma laud si eu un pic: pe 1 septembrie incep scoala de soferi. Nu va intereseaza, asa-i?

Atunci luati de aici. Un site descoperit de Ben, dar cum el este ocupat o sa public eu stirea. Este vorba despre un joc tip quiz in care trebuie sa recunoasteti in 30 de secunde melodia ce va este redata si numele artistului care canta. Pentru a putea memora cele mai bune scoruri si pentru a va putea da mari cu poze va sugerez sa va faceti cont pe site. Exista mai multe categorii in care ptuteti participa alaturi de alti jucatori: Hits, Country, Pop, R&B, Rap & Hip-hop, Rock, Hard/Metal sau combinatii intre toate genurile. O runda este formata din 15 cantece. Punctajul se acorda astfel: 1 punct pentru recunoastrea artistului, 1 punct pentru recunoasterea piesei muzicale, sau poti castiga mai multe puncte daca reusesti sa inlantuiesti raspunsuri corecte. De asemenea daca nu se raspunde corect in 30 de secunde se va scadea un punct. Jocul este o buna metoda de a va pune la incercare sau de a va imbogatii cultura muzicala.

4 Responses to Music Quiz

  1. blanche spune:

    Yay, post!
    Vezi ca ai niste typouri, dar probabil ca ti le zic pe privat. 😉

  2. Floyd spune:

    Cred ca blanche da jocul ala peste cap intr-o zi 😀

  3. blanche spune:

    ^ Mihai ma umileste :(:(:(:(

  4. arpagic spune:

    Sa nu exageram… Pana la jumatatea jocului tu conduceai detasat. Plus ca viteza ta de reactie e cu „10% mai mare” decat a mea (am citat din tine 🙂 )

Lasă un răspuns

