Frustrari: Politica


postat de Dez

M-am gandit sa scriu si eu in rubrica nou-inventata de Ben (Frustrari), si ce se potriveste mai bine in aceasta rubrica decat politica din minunata noastra tara?! Nu vreau sa scriu un articol ce va speria cititorii, nu sunt nici pe departe un deontolog sau un mare analist politic doar ca sunt frustrat de ceea vad ca se intampla in parlamentul Romaniei. Deci m-am gandit sa imbin utilul cu placutul si sa creez un articol politic ceva mai funny,fara sa folosesc sarcasmul caractersitic analistilor. Daca mi-a iest… asta astept sa imi spuneti voi.

Cu totii stim ca in curand vor avea loc alegeri parlamentare, pe undeva prin luna noiembrie, anul curent. Spre marea mea fericire voi avea si eu dreptul sa pun stampila anul acesta, in fine! Dar daca pot, nu inseamna ca si vreau! Pai pe cine sa votez ? Aseara ma uitam la emisiunea lui Mircea Badea si am vazut cum « adunatura de prosti » (citat din Tariceanu) s-a aliat cu PNGul lui Becali si cu PRMul lui Vadim. De Becali stim cu totii ca este un sustinator al marinarului, dar Vadim ne surprinde intru-totul. Adica anul trecut se injurau ca la usa cortului, faceau circ in plenul senatului iar acum isi dau mana pentru “ciolan”. Uff… asta e Romania in care traim. Asa ca m-am gandit sa fac o scurta analiza a posibililor prim-ministrii si sa ii caracatezez printr-un singur cuvant.

Theodor Stolojan a.k.a. Chilotarul: Dupa cum l-ati vazut in ultimul timp la televizor el si-a facut publica dorinta de a candida pentru postul de prim-ministru pe plaja din Costinesti, in chiloti. Ce naiba bai Stolo, puteai si tu sa alungi reporterii cu un No Comment! Dar tu nu… Eu asa in chiloti cum sunt vreau sa fiu prim-ministrul acestei tari.

Emil Boc also known as Subalternul.(btw lol @ website) Nu e nici o noutate pentru nimeni faptul ca Boc este marioneta lui Baselu’ si face tot ce i se dicteaza. In nici un caz nu as vota un astfel de om!

Gigi Becali sau Ciobanul. Toata lumea stie ca provine dintr-o familie de ciobani, dar motivul pentru care ii spun astfel este dat de modul in care se poarta el in timpul interviurilor. Cine ar dori un prim-ministru care la intalnire cu Putin sa i se adreseze ceva de genul: “Yellow! Iu gud judocanule? (plici o palma dupa ceafa rusului). Give bac gazili and oilu’!” Nu cred ca merge sa te joci cu cel mai puternic om din lume…

Ion Iliescu, mereu Comunistul. Chiar daca a iesit intotdeauna in fata ca fiind un om curat ce lupta impotriva sistemului, a fost intodeauna doar o perdea pentru afacerile murdare ce se intamplau in spatele lui (vezi Hayssam).

Mircea Geoana, supranumit si Prostanacu’. Cel care i-a dat aceasta porecla devenita deja celebra este de altfel Comunistul. Dar inca mai are timp sa ne contrazica in privinta acestui nume.

Lui Dan Voiculescu i se potriveste ca o manusa titulatura de securist. Securistul, intotdeauna a lucrat “pe sleau” si a realizat afaceri banoase peste granitele tarii. Dar cred ca el nu isi doreste nici pe departe sa candideze la aceasta functie deoarece modul in care pacaleste lumea (vezi GSP TV) in acest moment este foarte evident si nimeni nu poate face nimic in aceasta privinta…

Actualului prim-ministru, Calin-Popescu Tariceanu mi-a venit cel mai greu sa ii gasesc o titulatura. Nu pentru ca ar fi cel mai capabil dintre toti doar ca intr-un fel sta mai ascuns si nu se hazardeaza asa mult in declaratii (d-asta nu e el popular la noi in tara). Insa pana la urma o sa ma iau dupa marinar si o sa ii zic Mogulul.

Vadim TudorNebunu’. E clar de ce ii zic asa dupa ce a facut ieri, nu? E clar ca a luat-o pe aratura. Nu vreau sa sune intr-atat de urat… dar asa e.

Dintre atati chilotari, sublaterni,moguli, securisti, comunisti, prostanaci, nebuni sau ciobani voi pe cine ati alege?

One Response to Frustrari: Politica

  1. arpagic spune:

    Nice idea.
    Dar nu te entuziasma prea mult cu alegerile, si eu am fost asa prima data si acum am ajuns sa zic mersi ca s-a dezlipit abtibildul cu VOTAT de pe buletin.

Lasă un răspuns

