Vezi ce alegi


postat de Dez

„Vezi ce alegi” este numele unei emisiuni de divertisment de pe Kanal D. Din ce am vazut pana acum este de departe cea mai amuzanta emisiune de la noi din tara, nu numai de acest gen, ci de orice fel. Ce-i drept nu am vazut decat un singur episod dar am de gand sa ma uit si in seara asta pentru ca vreau sa ma distrez. Nu ma intelegeti gresit… Emisiunea te face sa razi prin penibilitate si modul in care prezentatorul reuseste sa faca misto de concurenti. Parerea mea e ca prezentatorul este absoult genial si concurentii sai merita tot mistoul din lume.

Episodul trecut m-a distrat foarte tare. Era vorba despre o tipa care inceraca sa se cupleze dar nu reusea pentru ca era asa de fandosita ca nu ii convenea nimic (o pitipoanca d-asta cu pretentii), iar concurentii erau toti shopping-addict(cocalari), imbrcati in roz cu pantalonii rupti, foarte penibil de altfel modul in care se prezentau. Puteti urmarii aceasta emisiune astazi, si probabil in fiecare joi de la ora 23. Cred ca tine in jur de 2 ore cu pauze de publicitate cu tot. Distractie placuta! 🙂

5 Responses to Vezi ce alegi

  1. Roxana spune:

    Daca vreti sa va amuzati de prostia omeneasca v-o recomand. M-am uitat si eu saptamana trecuta si pot spune ca e funny. Cu ocazia asta mai invatati si „chestii” noi, ca de exemplu ce inseamna sa fii „metrosexual” (nu e legat de metroul bucurestean:D). Sau, oare sunt eu prea „invechita” pentru astfel de „mondenitati”!? 😕

  2. Floyd spune:

    Let’s clear things up. Shopping-addict != cocalar 😛

  3. Ndrey spune:

    ia sa ma uit si eu :))

  4. Dell spune:

    Da emisiunea e de rasintr-adevar dar mai de tot rasul e prezentatorul acestei emisiuni,care e un penibil de nu se poate avand in vedere faptul cum arata.Imi cer scuze nu am nimic personal cu tine sau cu blogul tau,dar ma doare inima de penibilul de Razvan Popescu, care mai are putin si pantalonii vor plesni pe el de atata celulita si cand vorbeste ai mereu impresia ca te scuipa (aici precipitatiile sant de vina ) ,ma gandesc ce greu va trebui sa le fie cameramanilor……..Deci cel mai de ras din emisiunea vezi ce-alegi e …….moderatorul bata-l si pe el o dieta sa-l bata

Lasă un răspuns

