Cronica meciului: Romania-Lituania


postat de Dez

M-am gandit ca ar fi timpul sa fac si eu o rubrica noua in care sa se scrie despre fiecare meci disputat de tara noastra in campania de calificare pentru Cupa Mondiala din 2010 din Africa de Sud. Eram sigur ca voi incepe aceasta rubrica cu un zambet pe fata si o sa va povestesc entuziasmat despre victoria Romaniei… Dar nu a fost sa fie…

A fost un meci absoult penibil. Din cate meciuri am vazut cu Romania, de departe asta a fost cel mai prost meci si plus de asta a fost si acasa. Ah… nu v-am zis scorul? Conteaza?! Toata lumea probabil ca a aflat despre victoria Lituaniei cu scorul de 3-0 la Cluj! Si se pare ca intr-adevar Romania sta in 2-3 jucatori de baza, care daca lipsesc s-a terminat totul. Mutu si Chivu probabil ca jubileaza in acest moment si afirma cu un zambet tamp pe fata: „Vedeti ba daca nu am fost eu in teren?”. Inca ceva… eu nu pricep de ce Piturca si Mircea Sandu au ales stadionul din Cluj. La un moment dat cand Suporterii au inceput sa scandeze „Demisia!”, Gradinescu a spus ca asta ar cam fi motivul. Eu cred ca nationala ar trebui sa joace la Bucuresti, deoarece acolo sunt cei mai multi suporteri si intotdeauna au creat o atmosfera frumoasa. Dar cand e de strigat „Demisia!”, stati linistiti asta se striga in orice localitate din tara! In mod cert, Piturca nu a pregatit deloc acest meci, dupa ce la Euro 2008, am facut egal cu Franta si Italia, toti erau uluiti:” Waw! A facut Romania egal cu finalistele campionatului mondial din 2006?! Incredibil…”. Pai… cica Franta a pierdut in Austria cu 3-1 si italia abia, abia a batut pe Cipru. Iti dai seama cu ce echipe am facut noi egal?!

Despre meci nu ar fi multe de povestit. Primele 20 de minute mi s-au parut absoult plictisitoare. Mai mult m-am uitat la tenis (juca Nadal cu Murrey la US Open), dar dupa ce meciul de tenis a fost intrerupt am revenit la fotbal. Lituania a reusit sa marcheze din prostie prin Stankevicius care a marcat un gol oarecum norocos, in vinclu, in minutul 30 si romanii erau cu moralul la pamant. Dica a avut o bara in minutul 45 si putea relansa meciul, si imediat dupa a mai avut o ocazie, insa portarul leton a reusit sa prinda mingea. Si cam atat cu ocaziile noastre. In rest meciul a fost o amorteala totala, nimeni nu juca nimic.

 Dau si eu pe sport.ro si acolo juca Austria cu Franta. OMG!! 1-0 pt Austria, dar cum e posibil asa ceva… Executa Austriecii o lovitura libera si ce sa vezi, 2-0! Incredibil! Eram fericit ca austriecii castga pentru ca adversarii nostri directi sunt francezii. Dau inapoi pe antena1 (apropo de antena, am avut parte de o transmisie de kko) si vad fata lui Lobby. Avea o fata asa de copil nevinovat. Si mi s-a parut ceva ciudat. Apare scorul Romania 0-2 Lituania. Ce naiba ma asa varza suntem? DA! Suntem foarte varza. Cine naiba sa marcheze pentru Romania? Daniel Nicuale? Marius Nicuale? Bratu? Hai ba, las-o.. astia sunt jucatori?!? Mai bine il lua pe Niculescu si pe Danciulescu, aia aveau noroc si dadeau gol din prostie. Dar asa cu o echipa amortita si nepregatita Romania a mai luat un gol in minutul 86 si uite asa s-a consemnat cea mai rusinoasa infrangere pe teren propriu din ultimii 10 ani. Un sfat de la mine: Aveti grija cu Feroe! Barem egal sa scoateti!

4 Responses to Cronica meciului: Romania-Lituania

  1. inbalarii spune:

    S-a văzut cel mai bine selecţia tembelă a lui nea Piţi:
    – ce caută Cociş în nationala României? Joacă defensiv perfect când România atacă, şi ofensiv ireproşabil când România se apără.
    – ce caută Radu Ştefan pe stânga, în condiţiile în care poate juca ŞI fundaş stânga, dar e stoper de meserie?
    – ce caută retardatul ăla de Daniel Niculae în primul 11? Ăla nu ştie decât să piardă mingile.
    – de ce se tot insistă cu Dică, când ăla are trei viteze, încet, foarte încet şi stat pe loc?
    – când Lituania s-a băgat cu fundul în poartă, tu îl bagi pe Bratu? Ca să ce, să-i surprindă pe contraatac?
    Deci tocma’ am numărat 5 mâini moarte pe teren. Piţi FTW..

  2. de ce s-a ales clujul? pai pt ca in capitala lumea injura si huiduia, si in cele din urma nu s-a mai mers la meciuri. cel putin asta scriau ziarele. si eu sunt de parere ca in capitala ar fi nimerit sa se joace. dar ca nu ai ce vedea, lipsa de conceptie tactica, insolenta jucatorilor care nu se misca pe teren… si normal ca strigi demisia.

    iar legat de rezultatele de la euro, nu inseamna nimic dupa aspectul jocului. nici acolo nu am jucat.

  3. arpagic spune:

    @liftingshadows: Exact la asta ma referam. La faptul ca la Euro nu am jucat nimic, iar acum continuam sa jucam nimic!
    @inbalarii: Sunt total de acord!

  4. Floyd spune:

    Heh, asta se intampla cand nimeni din echipa nu vrea sa castige meciul. Piturca voia sa plece dupa Euro cand a vazut ca nu are cu cine sa lucreze(cei care au talent o au si pe Laura Andresan, cei care muncesc si sunt seriosi nu au talent), dar cred ca s-a gandit mai bine si asteapta sa fie demis(in caz ca nu tineti minte, are o clauza de reziliere[in caz de demitere] de vreo 150 de mii de dolari).
    Jucatori nu avem, nu poti sa te califici cu atacanti ca Marius Niculae, Bratu si alti reciclati din astia. Imi pare rau de Dica(probabil cel mai bun coordonator roman), mereu am avut impresia ca nu are cu cine juca(chiar si cand era la Steaua).
    Ah, si inca ceva. Daca mai tineti minte, acum vreo 4 ani, in ultimul meci de campionat Steaua a jucat cu Poli un meci decisiv(in spate era Dinamo, la 1 punct diferenta). Olaroiu trebuia sa piarda(ca sa-si asigure postul la Steaua), dar sa nu dea nimic de banuit, asa ca l-a bagat pe Contra mijlocas dreapta, care a facut meciul praf, ajutand Steaua sa ia campionatul. Ia uitati-va pe ce post a jucat Contra azi si de pe ce parte au venit golurile 2 si 3.
    Piti bate saua sa priceapa Sand iapa 😀

Lasă un răspuns

