Premiul Mercury… a fost castigat de Elbow!


postat de Ben

… se decerneaza in seara asta. A fost acordat trupei Elbow pentru albumul The Seldom Seen Kid – dupa cum am prezis si am dorit din tot sufletul! Yay, ma pot lauda si eu cu puterea lui Dez 😀

Daca nu stiti despre ce e vorba, aflati ca e un premiu prestigios care se acorda albumului britanic sau irlandez al anului. Nominalizatii si predictiile mele dupa more.

Lista scurta a nominalizatilor de anul asta cuprinde albumele: 19 de Adele, Do You Like Rock Music? de British Sea Power, Untrue de Burial, The Seldom Seen Kid de Elbow, Shine de Estelle, Alas, I Cannot Swim de Laura Marling, Stainless Style de Neon Neon, Knee Deep in the North Sea de Portico Quartet, The Bairns de Rachel Unthank and the WInterset, In Rainbows de Radiohead, Raising Sand de Robert Plant & Alison Krauss si The Age of the Understatement de The Last Shadow Puppets. Cateva de pe lista imi sunt complet necunoscute si din celelalte am ascultat doar 4, dar ma pot hazarda la niste predictii. Premiile Mercury sunt celebre pentru premierea necunoscutilor/noutatilor in locul artistilor consacrati. As zice ca cele mai mici sanse le au The Last Shadow Puppets, pentru ca jumatate din formatie este Alex Turner, solist de la Arctic Monkeys, care formatie a castigat premiul in 2006 si, desi era favorita si anul trecut, a pierdut in fata Klaxons. Plant si Radiohead (care sunt la a patra nominalizare – dar nu au niciun premiu) ies si ei de pe lista probabil din cauza „vechimii in munca” (desi nu m-ar surprinde sa castige In Rainbows nu pentru valoarea artistica, ci pentru spiritul revolutionar al distribuirii sale). Eu mi-as pune banii pe Elbow sau Burial. (Nu pretind nici pe de parte sa am flerul de prezicator al colegului Dez.) Oricum, mai avem doar mai putin de o zi si aflam… Intre timp, bucurati-va de albumele astea, cel putin cele 4 ascultate de mine (Untrue, The Age…, The Seldom…, si In Rainbows) sunt excelente.

Lasă un răspuns

