Top 20: Cautari ciudate


postat de Ben

Prin cele 98 de postari pe care ati avut placerea (am vrea noi) sa le cititi aici, umilul nostru blog a incercat sa se aventureze in furtunoasa blogosfera romaneasca. Ne-ar fi placut sa spunem ca publicul ni l-am castigat prin marketing si PR, dar adevarul e ca prietenul nostru cel mai bun a fost tovarasul Google. Desi multi dintre voi au gasit aici ceea ce au cautat pe vasnicul motoras (salutari celor care trec pe aici in cautare de Zero Punctuation!), unii pesemne ca au fost dezamagiti. Ne-au lasat insa urmele intrebarilor lor bizare, carora, cu regret, nu le-am putut raspunde.

Va prezentam asadar un top al celor mai aiurea 20 de cautari care au directionat pe cineva catre blogul nostru

Da, stim ca toata lumea prezinta cautari ciudate; si mai stim si ca am trisat un pic – sunt de fapt vreo 25 de cautari. Precizam ca nu vrem sa ofensam pe nimeni. Luat articolul asta doar ca pe un studiu vesel si nevinovat.

20: Tratament olimpic cell

Cautarea dateaza chiar de azi si ne-a facut sa ne scarpinam in cap mult si bine. Speram ca tratamentul nu e pentru ceva graf, pentru ca respectiva persoana probabil a crezut ca ne batem joc de ea cand a ajuns la articolul indicat.

19: Jocuri cu Blanche

Nu stiu ce dorea respectivul internaut, dar un lucru e cert: Blanche e mai celebra probabil pe blogul nostru decat pe al ei (just kidding :D, ofc).

18: Cantece din galeria Stelei

Il cam stresez pe colegul Dez amintindu-i ca il bat mai mereu la SingStar (shut up, e un joc misto la petreceri!), asa ca cei care profita in felul asta de iubirea lui pentru Steaua nu fac decat sa puna sare pe rana.

17: Vacanta de vara… impresii

Cate poate spune un semn de punctuatie (sau trei in acest caz)… Parca auzim tonul vag ironic al celui care ne intreaba ce am facut in vacanta. Oare nu ne ajunge cat radem de tara asta?

16: Cand vine sfarsitul lumii

E, o fi colgeul Dez renumit pentru puterea sa de-a dreptul profetica, dar nici chiar asa! Poate ca incapacitatea lui de a vedea Armageddonul inseamna ca sfarsitul poate fi amanat… Repede, sa ne alaturam bizonului domnului Marinescu, poate mai avem vreo sansa!…

15: Jocuri cu lupte supere / Jocuri lupte cu gandaci / Jocuri cu masini grozave / Jocuri cu titanii est

Uau, dar martiali mai sunteti, fratilor! Ce-i drept, aveti gusturi rafinate in lupte – cele supere mai ales am inteles ca sunt… super -, dar nu ne mai asaltati cu atatea cereri, noi suntem cam pacifisti :P.

14: Povestioara neobisnuita

Cautarea asta ar trebui mai degraba sa ne flateze. Eu cel putin sunt intrigat de asemenea povestioare si as da orice sa citesc despre cat mai multe. Pentru tine, cautatorule, am sa updatez mai frecvent rubrica „Ciudatisme”. Promit!

13: Imagini cu extraterestii lui ben 10 / Jocuri noi cu ben 10 / Jocuri doar si doar cu ben 10

Sa fiu bine inteles: alter ego-ul meu nu e vreun copilas cu un ceas smecher, ci un tip genial si lipsit de scrupule. De admirat totusi insistenta celui care, saturat poate de atati extraterestri, vrea doar sa se joace cu omuletul.

12: Contrast galben negru

Din nou, ar trebui sa ma simt flatat. Un comentariu al meu pe marginea unui banal echipament de fotbal serveste acum drept exemplu stilistic. Cine stie ce artisti isi vor gasi inspiratia in designul brasovean doar datorita articolului arpagician?

11: Jocuri in doi ben

Prefer jocurile single-player, dar daca chiar va tenteaza sa ma provocati, ma gasiti poate in Team Fortress 2 (mihai_o mi-e numele de razboi) sau in MassiveMusicQuiz. 😀

10: Tehnologie cultura arpagic

Asta e un titlul inselator. Mai incet la minte decat Dez, am avut initial impresia ca cineva ne considera o sursa prestigioasa de informatii din domeniul culturii si din cel al tehnologiei. Cand mi-am dat seama ca cineva vroia doar sa stie cum se pune ceapa in pamant, a fost ca un dus rece.

9: „usain bolt 19.30 analist”

Ghilimelele nu imi apartin! Cine a cautat asta a fost foarte specific, insa noi nu prea intelegem unde vroia sa ajunga. Sincer, nu stiu ce sa scriu! Va las doar sa admirati minunatia…

8: Legendele olimpului povestirea mai pe scurt

Vedeti, de-aia sunt rele jocurile video! Generatia asta… Pe vremea mea, puteai sa fii obsedat de Tassadar, Raynor si Kerrigan, si totusi cand te obligau la scoala sa citesti Creanga sau Sadoveanu te supuneai. Copiii de azi cred ca un joc 18+ ca God of War poate sa te scuteasca de mitologia greceasca – plus ca poti sa rupi capul minotaurilor (cred?).

7: Mortii ataca pamantul joc

Baiete/fata, epidemia zombie nu e un joc! Of, la noapte nu o sa pot dormi din cauza asta. O, dar presupun ca tu o sa dormi ca un prunc – pentru tine e o simpla joaca. Cine m-a pus sa ma plimb prin Ravenholm?

6: Bancuri cu michael phelps / ce a facut michael phelps cand s-a nacut

„Bancuri cu M. P.” ar fi fost numarul unu fara discutie daca nu am fi vorbit deja pe bune despre acest subiect. Una din putinele dati in care cautarile „fanilor” ne-au influnetat scrierea articolelor.

5: Fir in tins

What? Ce inseamna acele trei cuvinte? Mie personal imi aduc aminte doar de o reclama geniala.

4: Ciuma neagra mallorca

Dez, nu te apropia de mine! Unde imi sunt masca de gaze si costumul protector? Se cuvine carantina!

3: Locuri de munca la frutti fresh

E, pana acum a fost ce-a fost, dar acum ca am ajuns pe podium, miza (si amuzamentul) se ridica pe culmi mult mai inalte. Ne pare rau ca nu te-am putut ajuta, dar bafta la angajare. Cat despre noi, poate ca asta ne deschide noi perspective de munca. (V-am spus ca am vazut Frutti Fresh la Budapesta? True story…)

2: Nume copii cu sf petru

Indiciu: PETRU! Daca e fata, e ceva mai nuantat, dar va descurcati voi. Sper ca nu vreti ca unul din noi sa fie nas…

1: Cine la ucis pe zeus (sic)

Iata-l. Numarul unu. Se ridica deasupra tuturor asemenea zeului pe munte. O cautare barbateasca, agresiva, cu adevarat epopica, cu vagi nuante politice. Din partea noastra, multa stima si respect.

5 Responses to Top 20: Cautari ciudate

  1. blanche spune:

    Mi-a zis si mie Dez de „Jocuri cu Blanche” :)) Ce-i drept, acum am ras cel mai tare.
    Mi se pare f tare aia cu „jocuri doar si doar cu ben 10”. Doar si doar.. mda.. Mai limitat de atat se poate?

  2. Edy spune:

    Ba deci cine e nesimtitul de e avut tupeul sa il omoare pe Zeus inaintea mea?!

  3. Floyd spune:

    Haha, cand jucam DOTA, am avut prilejul sa intalnesc un gamer(level mare pe GG) pe nume blanche. Dupa interogatoriul de rigoare a spus ca foloseste nickul pentru ca-i place si ca inseamna ceva in franceza dar nu stie ce. Aveam si un screenshot prin calc 😀

  4. C spune:

    lol tare aia cu frutti fresh :))

  5. miaunell spune:

    @2 PETRUTZA pt fete =))

Lasă un răspuns

