Dimineata pe racoare


Emerald Dream!

The Emerald Dream!

postat de Edy

Cica abia a inceput ziua si pana acum pot sa spun ca a fost o zi foarte buna pentru mine. Chiar daca poimaine trebuie sa merg la deschiderea noului an scoalar, (ufff urasc ziua de 15 septembrie, mi se pare ziua perfecta pnetru venirea Apocalipsei, nu de alta dar vad ca e la mare moda sa folosesti cuvantul asta zilele astea) iar afara e o zi de te face sa dormi pe tine, asta nu inseamna ca ziua mea de pana acum a fost una urata. Ba chiar mai mult, a fost super misto ziua…dar oare de ce?!

Am impresia ca viselele si modul in care dormim au o importanta majora in ziua pe care trebuie sa o traim mai departe. Stiu ca atunci cand am cosmaruri nu pot sa stau intr-un loc ma intorc de pe o parte pe alta, nu ma simt bine si mai departe ziua ce urmeaza o sa fiu destul bosumflat (oare inspaimantat?! de ceea ce am visat) si nu foarte sociabil. Astazi am visat frumos, un vis stupid care m-a facut sa ma trezesc de dimineata cu un zambet tamp pe fata-mi adormita. Se facea ca eram in America! (asta spune totul) E clar ca era un vis frumos daca eram in S.U.A. in vacanta, nici nu mai are rost sa va povestesc, oricui i-ar placea un sa traiasca acolo sau sa mearga in vizita, nu?!

Si ma gandeam… ca totul a inceput de la visul asta. Misu zicea ca de obicei visezi ceea ce ai facut cu o zi inainte sau ca iti imaginezi tot felul de lucruri ciudate despre o intamplare precedenta. Dar oare nu se poate intampla si invers?! Adica sa visam in viitor? Nu ar fi frumos?? Mi-ar placea sa prevad ceea ce se va intampla in viitor! Pana acum ziua a fost perfecta: am fost la legisatie unde am facut cele mai bune scoruri ale mele de pana acum la chestionare (24,25,26) si mai apoi instructorul m-a luat pentru prima data cu masina sa conduc, eu nu stiam ce are de gand sincer sa fiu, m-a surprins si pe mine. E mai bine ca a facut asta, nici nu am avut timp sa imi dau frau liber emotiilor, nu am avut timp sa imi fie teama de condus si fara sa vreau m-am gasit la  volanul Volkswagen-ului (e Plus nu e Golf 😉 ) mergand usor prin oras. Ce sa mai dimineata perfecta! Ziua a continuat in acelasi ritm vesel si de om bine-dispus cand am citit un banc stirea zilei pe antena3: Romania ar putea acorda asistenta Indoneziei pentru combaterea coruptiei! Ce face ma? Aaa… Stiu cum ii ajutam: le dam corupti de la noi, nu? Asta a fost dimineata perfecta pentru mine, la voi cum a fost?

8 Responses to Dimineata pe racoare

  1. blanche spune:

    Oooo, imi place poza!
    La mine dimineata a fost doar un warm-up pentru majoratul anului: my bff’s (or maybe not?).
    Printre altele, duc dorul viselor… n-am mai visat nimic ultimele zile (nopti) 😦

  2. Edy spune:

    Ma bucur ca iti place poza! Super, distractie placuta la majoratul prietenul tau (si daca nu e,atunci fa-l sa fie) 😉

  3. Misu (Ben) spune:

    Ti-am spus ca asa incepe prima zi de condus. Iar Golful e clar ca nu a vrut sa ti-l dea ca esti prea fraier 😛

  4. Misu (Ben) spune:

    A, si WoW? Srlsy, parca te lecuisei…

  5. Edy spune:

    Nu mai…Are si golf?!? Oricum a zis ca vrea sa vanda un Fiat din cate stiu eu… dar doar Plusul si Fiesta sunt omologate pentru facut scoala! Da, m-am lecuit… dar… Pic is Awesome!

  6. Misu (Ben) spune:

    Golful e masina proprie si personala.

  7. blanche spune:

    bff = best friend(s forever)

    Of, abia astept si eu sa ma apuc de scoala de soferi ;;)

  8. Ndrey spune:

    E mult mai bine pe racoare 🙂

Lasă un răspuns

