Election games


postat de Edy

Pe zi ce trece ma uimiti mai tare cu, cautarile voastre si cum eu sunt un tip de treaba (cred) am incercat sa va ofer o rezolvare pentru problemele voastre. Asa ca iata, cei de la miniclip mi-au dat o mana de ajutor la randul lor si avem doua jocuri cu Obama vs. McCain sau viceversa.

Primul poate fi considerat un clasic (inca de la batalia de anul trecut, castigata de Bush se pare – wtf are you talking about?). Bateti-l pe McCain sa ii sara alegerile din cap aici! Nu ma pot abtine sa nu ma gandesc si la noi cum ar fi sa realizam un astefel de joc. Ia ganditi-va cati ar vrea sa ii indoaie mufa lui Basescu, dar exista o problema… animatia cu mutra lui Basescu mai stramba decat este in realitate va fi foarte greu de realizat… poate chiar imposibil!

Va ofer ca bonus un alt joc ce are subiect principal alegerile din Statele Unite ale Americii. Nu am avut ocazia de a-l juca inca dar poate imi spuneti voi cum sta treaba. Iata-l aici.


5 Responses to Election games

  1. US Economics spune:

    Amazing! Astonishing! Still can’t get over the fantastic idea that when you are looking at a girl, you are looking at somebody who is guaranteed to have on her–a cunt! They all have cunts! Right under their dresses! Cunts–for fucking!PhilipRothPhilip Roth, Portnoy’s Complaint

  2. arpagic spune:

    Greatest comment on our website yet!

  3. Ndrey spune:

    Era un joc sa-l bati pe guta si pe minune :))

  4. Police State spune:

    Get busy living, or get busy dying.StephenKingStephen King

  5. arpagic spune:

    Bai tipul asta cu spam din citate de autori celebri o fi enervant, dar am ajuns sa imi placa postarile lui 😀

Lasă un răspuns

