Tina Fey in rolul Sarahei Palin


postat de Ben

Comentariile sunt de prisos (e de ajuns sa spun ca Tina Fey joaca aproape perfect rolul lui Palin).

10 Responses to Tina Fey in rolul Sarahei Palin

  1. Ray spune:

    voi la cât veniți mâine?

  2. Ben spune:

    And who might you be? 😀

  3. inbalarii spune:

    Nu mai merge filmu’ 😦

  4. Ray spune:

    elbu in plm nu mi-ai vazut emailu? pe la 9,30 e bine?

  5. arpagic spune:

    @inbalarii: era inevitabil, se dau jos repede toate filmele cu snl de pe youtube, am adaugat link nou
    @ray: habar n-am sincer sa fiu

  6. blanche spune:

    La 10 e festivitatea… ca sa va lamuriti.
    Deci… 6, da.

  7. arpagic spune:

    Nu vad ce legatura are asta cu Palin.
    (Mersi :D)

  8. blanche spune:

    ^ E primul lucru la care m-am gandit cand am citit comm-ul lui Ray. Voiam sa dau un comment acid.
    Asadar, Hillary are cankles?!

  9. Ben spune:

    Mersi, dar: 1) am inlocuit deja si merge bine 2) wordpress nu da voie embed (daca esti pe moca precum noi)

Lasă un răspuns

