I never said I was…


postat de Misu

Stiu ca stirea asta e postata de ceva timp chiar si pe Zoso, asa ca nu o sa insist. Tin doar sa va arat asta:

Restul, dupa „salt”. Si nu Edy, nu vreau sa iti acopar articolul. 

4 Responses to I never said I was…

  1. Edy spune:

    Eu nu pricep de ce si-ar pierde cineva 25 de minute din viata pentru a vedea aceste clipuri. Stiu ca sunt cu Pink Floyd, dar da… mi-ai acoperit po
    stul 😦 Eh…asta este…

  2. arpagic spune:

    You bastard. You damn… Nu mai am ce zice. A murit un membru al celei mai bune formatii din istoria universului, formatia cu care am crescut daca pot spune asa, si nu aveam chef sa fac vreun comentariu insipid asa ca am pus clipuri cu o inregistrare fenomenala (in amfiteatrul antic de la Pompei) a piesei mele preferate din toate timpurile, piesa la care a contribuit decisiv (si chiar canta – e tipul de la pian) cel care a murit. Na, ca ma simt atat de prost incat mi-e jena sa ii scriu numele.

  3. arpagic spune:

    Ups, sorry 😦 Imi pare rau, nu am stiut! 😦 IMi cer scuze pentru tot ceea ce am postat, scuze!

  4. blanche spune:

    Mmmm… what a song! ❤

Lasă un răspuns

