Pregatirea meciului (Ritualul titirezului)


postat de Edy

Ma numar printre norocosii care au fost in stare sa puna mana pe un pachet de bilete la meciurile Stelei din Ghencea. Voi merge atat la meciul de astazi, 17 septembrie cu Bayern Munich cat si la meciurile viitoare impotriva lui Lyon si a echipei lui Mutu: Fiorentina (cam naspa meciul asta, in decembrie cred ca mor de frig p-acolo). Putem face un meci bun in compania celei mai titrate echipe din Germania, mi se pare ca Steaua joaca cat de cat binisor si am putea obtine un egal. O victorie ar fi superba, insa nu indraznesc sa sper asa departe, egalul este multumitor.

Se spune ca multi suporteri sau chiar sportivi au diferite ritualuri inaintea meciurilor pe care le respecta cu strictete pentru a duce la victoria echipei favorite. Ca orice suporter adevarat am si eu in garderoba mea tricouri cu Steaua, o esarfa cu Steaua si un fular cu Steaua. Dar pentru a castiga meciul, am ceva special in maneca…

In urma cu cateva zile am primit de la colegul de redactie (Misu) Titirezul Magic! Mi-a spus scurta poveste a titirezului, cum ca a fost gasit pe undeva prin Anglia si gandindu-se la mine si la pasiunea mea pentru Steaua l-a cumparat, iar in ziua meciului cu Galatasary titirezul a fost invartit! Ceva magic s-a intamplat… Banel a marcat, Steaua a castigat, si noi ne-am calificat! Asta e scurta poveste a Titirezului Magic pe care il invart si eu astazi pentru a aduce noroc in meciul cu Bayern (la asa echipa singura sansa este norocul).

Exact cum s-a intors sansa in meciul cu Galatasaray si Steaua a marcat desi turcii aveau momente de joc mai bune si chiar aveau ocazii mai mari asa sper sa se intample si de data asta. Va prezint puterea titirezului:

P.S: Se pare ca a functionat si la CFR!

4 Responses to Pregatirea meciului (Ritualul titirezului)

  1. BobotzZZ spune:

    Vai de voi. Nu esti fan adevarat. Steaua n’are nevoie de nicun titirez amarat de lemn ca sa bata pe Bayern. O sa vedeti voi ce goluri vor da dragii de stelisti (vitejistii) si vor face toata Romania fericita.

  2. Floyd spune:

    N-a prea mers titirezul azi 😛
    @BobotzZZ: Vitejisti erau pe vremea lui Laca, acum au numai incet si incetisor 😛

  3. Edy spune:

    Eu zic ca era mai echitabil un meci egal. A jucat bine Steaua, dar ce sa faci contra lui Bayern Munich? Vorba aia.. E Bayern ba, ce naiba?!

  4. inbalarii spune:

    Ai leapşaaaaaaaaa!!!

Lasă un răspuns

