PRO Cinema! Diseara!


postat de Misu

Parca prevazand ca weekendul asta am sa continuu in sfarsit un articol inceput cu mai bine de o luna in urma, PRO Cinema ne-a pregatit pentru azi un adevarat festin.

Felul intai? Solaris-ul lui Steven Soderbergh, despre care sunt constient ca are putin aparatori – dar eu am sa incerc sa fiu alaturi de ei. Avertisment: daca vreti ca SFul vostru sa fie rapid si violent, filmul asta nu-i de voi. (ora 20:00)

Felul doi? Un film pentru care de data asta nu am sa accept nicio critica 😀 Portocala mecanica a lui Kubrick, unul din cele mai bune filme facute vreodata, e in acelasi timp rau si destept, pervers si filosofic, livreaza gandiri profunde si trairi intense. Faceti-va singuri o favoare si nu il ratati. (ora 22:00)

De parca astea doua nu erau de ajuns, cam toata dupa-amiaza e de mare clasa la PRO Cinema. Antreurile cuprind in ordine Foster’s Home for Imaginary Friends, The West Wing si Ghepardul lui Luchino Visconti. Iar ca desert, dupa miezul noptii, The Wire. What the frak? Astia de la PRO Cinema parca vor sa cheltuiasca toata cota de programe misto intr-o singura zi…

Cum spunea poetul: Sarbu, scoate banii!

3 Responses to PRO Cinema! Diseara!

  1. blanche spune:

    Sa inteleg ca ai o parere buna despre Foster’s…? 😀

  2. Misu (Ben) spune:

    Cum sa nu? Tot ce iese din mintea creata (no offense) a lui Tartakovsky e aur. Doar ca dublat pe romana e in mod previzibil muuult inferior originalului. (i heart Dolce)

  3. blanche spune:

    Si mie mi-au placut „chestiile” alea. Si da, probabil Dolce>>Boom, avand in vedere ca eu nici nu mai am Cartoon Network de cand m-am abonat la „dragii de ei”.

Lasă un răspuns

