Leapsa


postat de Edy, cu o intrerupere inepta si nepoliticoasa din partea lui Misu

De curand am primit leapsa de la inbalarii si intr-un tarziu mi-am gasit timp liber sa ii raspund. Trebuie sa ma gandesc la cea mai mare frica a mea… Hmm… m-am gandit ceva timp ce e drept. Vreau sa raspund serios,dar nu doresc sa insir tot felul de frici stupide, care sunt prezente la majoritatea persoanelor. Cred ca cea mai mare frica a mea este singuratatea… Nu suport sa fiu singur, am nevoie de companie. Ar mai fi o frica pe care nici eu nu o inteleg: aceea ca nu voi putea indeplini lucrul pentru care sunt menit. (nu stiu nici eu despre ce vorbesc)

Misu se baga si el in seama: Temerile mele sunt cam confuze… Ma rog, mai putin frica instinctiva de cai. Dar daca m-as hazarda sa imi dau cu parerea (oare as fi eu daca nu as face asta?), cred cel mai mult ma tem de viteza. Nu, nu ma refer la viteza reala, fizica, gen „vai, nu mai calca pedala asa!”. Nu, ma refer la viteza vietii, la deplasarea evenimentelor, la acceleratia gandurilor. Nu vreau sa vina peste mine fara ca eu sa am un cuvant de spus. Dar timpul e un „douchebag” – il doare in cot de ce vrei tu. (Timpul e marele meu inamic.) A, si mi-e frica de zombie – se pune, nu? Daca stau bine sa ma gandesc, mi-e frica de ei tocmai pentru ca sunt, ca si timpul/viteza, un pericol de neoprit, iminent, in fata caruia n-ai decat fie sa te resemnezi, fie sa duci o lupta complet inegala… Unde mi-e drujba? 🙂

Back to Edy: Dau leapsa mai departe lui Blanche, Floyd si lui Maddy si oricui altcuiva care se incumeta sa comenteze.

Si din nou Misu: Hai sa aruncam mingea si in curtea Copii, nu mancati gandaci!. Poate se trezeste lumea pe acolo.

4 Responses to Leapsa

  1. blanche spune:

    Frica… cai? Aber ich ❤ die Pferde.

  2. Ndrey spune:

    Nimeni nu prea suporta sa fie singur 🙂

  3. Edy spune:

    @Ndrey: Cam da, dar la mine e ceva special.
    @Misu: Frica de viteza= frica de imbatranire? (omniprezenta la majoritatea oamenilor daca ma intrebi pe mine)

  4. inbalarii spune:

    Pe mine viteza aia de care vorbeşti mai degrabă mă deprimă (sau sufocă, uneori). Dar era o analogie la un moment dat cu viaţa ca un râu tumultos: trebuie să ştii când să ieşi la mal, să te aşezi pe o piatră şi să-ţi tragi sufletul.

Lasă un răspuns

