Mircea Badea si „rapistii turiti”


postat de Misu

Mircea Badea face o balba de generic – nu o zic eu, ci el!

Edy zice: Daca e sa ma intrebati pe mine nu merita nici cea mai mica atentie aceasta balba „de generic” si cu atat mai putin merita adaugata pe un blog, care cat de cat, se respecta si de asemenea isi respecta cititorii (vizualizatorii in cazul de fata). Imi cer public scuze pentru acest post al colegului de redactie!

10 Responses to Mircea Badea si „rapistii turiti”

  1. Edy spune:

    Am raspuns sincer la testul de mai sus si am primit 2/13 :))

  2. arpagic spune:

    @Edy: da jos articolul, maestre. Cel putin eu nu am perspective infantile asupra politicii… (Ouch!)
    @funnypapers: 9/13… dar cred ca ma simt mai degraba de 8. Oricum, genial testul! (intrebarea cu silicoanele m-a facut sa ma inec de ras!)

  3. arpagic spune:

    @Edy: Esti prea serios pentru testul respectiv… Just play the game, dude!

  4. arpagic spune:

    Pai daca mi-a iesit 2… Ce sa ii fac? Mai mult de 3 chiar nu pot sa scot desi incerc din rasputeri. Poate ca sunt Zoso…

  5. blanche spune:

    6/13, dar as fi preferat sa fiu 2/13 ca Edy.

  6. arpagic spune:

    Mircea Badea e o personalitate la misto => merita sa joci jocul la misto! It’s that easy.

  7. blanche spune:

    Eu nici macar n-am jucat „la misto” si-am ajuns… departe :))

  8. mdwes spune:

    eu am obtinut 8/13 …. Mircea, vezi ca acusi iti fac concurenta!!!! Dar serios, nu mai pot cu silicoanele =)) =))

  9. daniela spune:

    Sunt fan ; Gandurile tale sunt gandurile mele

Lasă un răspuns

