Reclama Wii


Pentru cei interesati de jocuri video, de console sau de chestii interesante urmariti aceasta reclama. Hai ca daca nu era atat de tare as fi pus videoul pe blog…

P.S. Dupa film va puteti juca cu ce a mai ramas 😛

via eduard

7 Responses to Reclama Wii

  1. arpagic spune:

    Fraking awesome! Doamne, tipii astia de la Nintendo chiar stiu sa isi vanda consola. Nu cred ca e om (nu gamer, om in general) care sa nu fie tentat sa isi ia Wii+WarioLand dupa ce vede asta.

  2. Floyd spune:

    OMG, they killed youtube!
    @arpagic: Nu l-as juca nici daca ar fi gratis 😛

  3. blanche spune:

    Ceea ce am zis chiar cu voce tare: „Cat de tare!” Si-apoi am ramas cateva secunde asa: 0_o

  4. Edy spune:

    Cred ca am vazut deja filmuletul de 5 ori. Nici eu nu stiu cat de mult m-as juca asta… dar reclama face totul sa merite…

  5. Floyd spune:

    Hai ma, credeam ca sunteti fani South Park :-<
    Trebuia sa zica unul din voi: You bastards! 😛

  6. arpagic spune:

    Eu sunt propriul meu fan! 😛

  7. arpagic spune:

    @Floyd: pe bune ca nu mi-a trecut prin cap 🙂

Lasă un răspuns

