Liquid smoking


De acum inainte cand ii vedeti pe astia beti manga urland „ia mai toarna o tigara” sa nu ii mai luati peste picior. De azi inainte putem bea tutun! Da, ati auzit bine. S-a inventat bautura ce are acelasi gust ca tigara ( cine ar vrea sa bea asa ceva?!) si se spune despre ea ca ofera un sentiment de euforie urmat de unul de relaxare. Eu, care nu stiu cum e sa ai tigara in gura, nu prea inteleg despre ce este vorba, dar prefer mai repede sa beau o bere sau un Jack. Stirea am auzit-o prima data la radio si mi s-a parut o penibilitate, dar mai apoi am observat ca tot mai multa lume ii ofera atentie. Pe antena3, lumea e deja in extaz! Uitati si voi comment: „DA BAUTURA CU EFECT DE FOOOTAI NU S-A INVENTAT? AR FI SI MAI TARE BAUTURA CU SUCCESS FULGERATOR”. Ignorand scrisul cu caps lock si gramatica de toata jena… textul in sine ascunde o dorinta neimplinita a romanului tipic, contemporan noua (cu alte cuvinte: un cocalar care o arde zilnic la tastatura si nu stie cum sa se binedispuna). Va rog eu ajutati-l si pe baiatul asta. Il ducem la „Dansez pentru tine” sa ii indeplinim visul?

3 Responses to Liquid smoking

  1. blanche spune:

    Nu glumi! Si mie mi-ar placea sa existe bauturi dorite de astfel de romani 😛 Mi se pare o consecinta normala sa se intinda inovatiile pana la un astfel de grad.

  2. inbalarii spune:

    Mda, şi ar mai trebui băutura cu gust de muie, ar fi la mare căutare printre mall-iste, vedete din showbiz, cântăreţe şi guriste.

  3. zebraaa spune:

    vreau sa incerc tigara lichida:”>

Lasă un răspuns

