Sa traiesti Misule


arhanghelul-mihail4La multi ani Misuleeeee! Sa ne traiestiiii si sa ne faci cinste. De asemena, la multi ani tuturor celor care poarta nume de sfinti in aceasta superba zi.

5 Responses to Sa traiesti Misule

  1. arpagic spune:

    Te referi la mine sau la tine? Sau la diversi cititori de pe aici? Anyways, urarile sa fie reciproce, iar cinste am sa va fac cu o avanpremiera, o recenzie si niste filmulete cu Globetrotters 😛 (maine).

  2. blanche spune:

    Ironie: eu (care nu-s nici Mihaela, nici Gabriela) am ajuns sa fac cinstea.

  3. arpagic spune:

    Hey! HEY! Eu am marca inregistrata la OSIM pe sintagma „Ironie: „.

  4. arpagic spune:

    lol, asta e cea mai geeky replica posibila

  5. arpagic spune:

    @ blanche: asa e cand te prindem la inghesuiala 😀

Lasă un răspuns

