Random


Nu vreau sa invat la fizica, nu imi place deloc. Vreau sa fac altceva asa ca scriu pe blog absolut random despre ceea ce am observat eu azi/ieri/ zilele astea. De multisor nu am mai scris nimic (nici eu si nici colegul) cu privirea la realitatea in care traim. Asa ca sa nu va speriati daca vedeti subiecte aruncate aiurea in ceea ce urmeaza.

prod_tchristmassbrewAm observat ca se simte un aer de sarbatoare inca de la inceputul lui noiembrie. Exista multe afise despre Craciun, unele produse au capatat deja ambalajul de sarbatoare iar reclamele la tv au inceput pe aceasta tema. Legat de asta observam zilele astea pe internet nemultumirea unora fata de Tuborg Christmas Brew. Deci eu nu pot sa inteleg care e problema voastra cu berea asta? E super tare, e printre bauturule alcoolice favorite ale mele. Are un gust diferit fata de majoritatea berilor, e mai putin amara si e foarte b(r)una. In rest, reclama de la tv mi-a placut de cand eram mic iar melodia imi suna deseori in cap.

Azi la tv, pe la ora 8, „zapam” aiurea tvul in asteptarea stirilor din sport… Si am ajuns pe B1 Tv. Acum inteleg si eu in fine de ce se lua Mircea Badea de nas. Inainte sa inceapa emisiunea parca era in transa: „Anuntati-va prietenii, amicii, rudele, vecinii, catelul asta-seara avem o editie speciala. Avem invitata in prima parte a emisiunii pe Nina Casian (pana aici e ok) si in a doua parte a emisiunii pe Calin Popescu Tariceanu. Nu va vine sa credeti nu e asa? Uite ca am reusit sa dam da el. Am reusit sa punem mana pe Tariceanu si o sa vi-l aduceam in fata televizorului in direct, live, in viata sau cum vreti. Tariceanu o sa discute astazi la Nasul”. E clar ca Radu Moraru a luat-o pe aratura aici. Dar partea funny abia acum urmeaza, butonand am ajuns pe Antena 3, unde ghici cine era invitat…. primul ministru al tarii. Astia de la Antena 3 barem au avut bunul simt sa nu faca misto sau sa isi faca o reclama mult supraapreciata. Si de aici rezulta clar cum Domnul Radu Moraru reprezinta una din mainile drepte ale „marinarului”.

Hei, azi e cupa! Juca Craiova cu Pandurii. Bai pana si in meciurile astea cu audienta minima Voiculescu vrea sa castige bani si pune si de data asta pe banda de jos tampenii cu tastati sms pt un euro. Deci asa ceva e incredibil. Oriunde m-am uitat pana acum la un meci nicaieri nu am mai vazut asa ceva, numai la noi se putea face asta. Pana si turcii erau oameni cinstiti si aratau meciul, scorul si minutul. Astia in loc sa arate scorul si minutul baga „dedicatii la euro” trimise de Badea si Gadea (pentru ca imi e greu sa cred ca da cineva un euro pentru a aparea pe ecran un amarat de „Dinamo bate azi” sau eu stiu ce alta bazaconie)

Cica „Campionatul Romaniei este printre cele mai tari campionate de fotbal din Europa”. Recunoasteti declaratia? Mitica de la Liga e autorul ei. Cum ma e asta campionat puternic cand Steaua nu a mai castigat un meci de 10 etape, este in cea mai nasoala perioada din istoria clubului si e pe locul 4?! Si inca un plus, citeam pe internet ca Gloria Buzau este intre cele mai slabe echipe din Europa datorita faptului ca in 12 etape nu are decat 2 puncte… Un punct cu Steaua, deci astfel putem pune egalitate intre cele doua echipe nu? Afirmatie adevarata Gloria Buzau = Steaua?!

2 Responses to Random

  1. arpagic spune:

    Bravo, maestre! Excelent articol si buna directia in care vrei sa indrepti blogul: adicatelea ar trebui sa scirem mai des asa. Jos palaria!

  2. Floyd spune:

    Heh, daca zici ca asta e cea mai proasta perioada a Stelei, inseamna ca nu ai vazut campionatele din 2000-2002(3) cand lua de la 4 in sus pe meci si se batea cu Argesul pe locul 4 ;))

Lasă un răspuns

