Cel mai bun banc ever


Sunt sigur ca foarte multi dintre voi (astia cativa care frunzariti blogul) detineti un banc preferat. Mi-ar placea sa ma amuz la gumele voastre favorite. Incep eu! 🙂

Cica era Moise, Iisus si cu unu’ mic si negru la un concurs de golf. Incepe Moise. Loveste mingea cu crosa si o arunca drept intr-un lac. Moise, nervos se duce,  desparte apa in doua dupa care isi continua mingea. Urmeaza Iisus a carui minge ajunge in acelasi lac.Paseste Iisus pe deasupra lacului si reuseste si el la randul sau sa introduca mingea in gaura. Urmeaza negrul mic si urat care loveste  mingea cu o lovitura de om ce nu a vazut in viata lui cum se joaca golful. Mingea se izbeste de un camion, apoi de un copac, din copac ricoseaza pe acoperisul unei case, cade pe burlan drept in lacul respectiv. Din lac iese o broasca uriasa ce inghite mingea, un vultur vine si ataca amfibianul, il ia pe sus la care broasca ametita scapa mingea drept in gaura. Vazand toata acestea Moise ii sopteste lui Iisus:

-Vezi ma, d-asta nu imi place mie sa joc cu taica-tu!

7 Responses to Cel mai bun banc ever

  1. blanche spune:

    OMG, bancul asta e… brrrr!

  2. arpagic spune:

    Prea tare!

    (Nu ma intereseaza subtextul eretic.)

  3. bibiguli spune:

    Este daca vrei, epresia umoristica a unui adevar fundamental, realitatea este efectul BINE DIRIJAT al unor asa zise coincidente. Banc inteligent!

  4. Un figurant spune:

    Un avion cu diversi oameni se prabuseste pe o insula locuita de canibali. Acestia, cand vad ce prada le-a picat din cer, se hotarasc sa ii multumeasca lui Dumnezeu lasandu-i pe bietii oameni sa isi puna cate o ultima dorinta inainte de a-i devora.
    De exemplu, un tip facut, muschiulet asa, cere o femeie frumoasa ca sa pacpac. Isi face omu’ treaba, dupa care il mananca si canibalii. O grasa cere o masa pe cinste, sa stie ca a murit cu burta plina – primeste si ea ce doreste. Canibalii vad ca la rand este un negru vai de mama lui:
    – Ba, ce facem ma cu asta, ca nu e decat pielea de el, hai sa-l facem cizme.
    Negrul, avand si el dreptul la o ultima dorinta, cere un cutit. Canibalii, reticenti, ii spun:
    -Ba, dar nu ai vreun gand sa incerci sa evadezi sau ceva, nu?
    -Nu ma, ce-aveti?
    Asa ca acestia ii dau un cutit. La care negrul incepe brusc sa se injunghie in piept, in burta, pe unde apuca:
    – Na, fir-ati ai dracu’, sa va intre apa-n cizme!

  5. Paparatzu spune:

    CONSULTANTA SI AUDITUL AFACERII

    La restaurantul „Golden Blitz”acum cateva zile,fiind impreuna cu niste amici, am remarcat ceva foarte bizar. Toti chelnerii si picolii aveau o mica lingurita in buzunarul camasii.
    Atunci cand a venit chelnerul sa ia comanda, l-am intrebat:
    – De ce purtati toti o lingurita?
    Mi-a explicat ca Golden Blitz a cerut consultanta de la Super Best Consulting care, dupa catevaluni de investigatii de tip diagnostic, a ajuns la concluzia ca lingurita este tacamul care cade cel mai des pe jos, la o frecventa de 3 lingurite/masa/ora. De atunci nu mai e nevoie sa mergi la bucatarie sa cauti o noua lingurita. Economia de randament de timp de lucru este estimata la 5,21%.Indicele satisfactiei clientului a crescut de asemenea cu 3,75%.
    Doua minute mai tarziu mi-am scapat lingurita pe jos si imediat chelnerul mi-a adus lingurita lui spunandu-mi ca el va lua alta la urmatoarea lui trecere prin bucatarie.Bravo Super Best Consulting!
    Dar, si mai curios, chelnerii aveau o mica sforicica care iesea un pic afara din slitul lor.
    Cand ne-a adus nota, l-am intrebat pe chelner la ce serveste acea sforicica.
    Ati observat corect, mi-a spus el cu voce joasa, Super Best Consulting a observat de asemenea ca am putea castiga ceva timp la toalete. Sforicica este legata in jurul penisului, deci il putem scoate fara sa il atingem si nu mai trebuie sa ne mai spalam pe maini, ceea ce reprezinta economie de apa si timpul petrecut la toaleta scade cu circa 7,39%.
    Si dupa ce l-ati scos, cum faceti sa-l bagati la loc fara sa il atingeti? am intrebat eu.
    Ei bine, imi spune el in soapta, nu stiu cum fac altii…dar eu folosesc lingurita…

  6. miaunell spune:

    La sedinta Consiliului Local Cluj, un consilier propune:
    – Eu zic sa mai facem o statuie în orasul nostru.
    Imediat vin ideile:
    – Sa fie o statuie cu taranul român!
    – Sa fie taranul îmbracat în costum national!
    – În mîna dreapta sa aiba o furca, sa se lupte cu ungurii!
    – În mîna stînga sa aiba un streang, sa stie ungurii ce-i asteapta!
    – Si în streang sa atîrne un ungur, sa fie mesajul clar!
    Dupa o clipa de tacere, vorbeste Funar:
    – Bine, dar sa schimbam ungurul în fiecare zi.

    pac-pac 😀

Lasă un răspuns

