Un trailer (experimental)


Trailerul asta este pentru ochii cunoscatorilor.  Nu e nici pe departe o versiune definitiva, ci mai degraba una incropita in graba. Orice critica va fi constructiva (mai ales daca jucati un rol in film).

P.S.: Filmul caruia i se face reclama nu are sanse sa existe in intregime 😛

P.P.S.: Am uitat sa precizez: imi cer scuze pentru calitatea imaginii. Dau vina pe YouTube (la mine calitatea era considerabil superioara.) Videoul nu fusese inca prelucrat de YouTube, ceea ce explica rezolutia aiurea. Acum arata mai bine daca dati pe „Watch in high quality”.

P.P.P.S.: Trailer nou! Consensul publicului este ca trailerul initial era mai bun (plus ca am interpretat gresit doleantele lui Marius). Asa ca: aveti mai sus trailerul 1, iar dupa „salt” pe cel de-al doilea.


25 Responses to Un trailer (experimental)

  1. blanche spune:

    OMG, cred ca asta e chestia la care am ras cel mai tare din cel putin ultimele 3 luni. „Bizonul invarte roata acu'” -> LOOOL!
    Ma rog, lol tot! Plus finalul… plus… deci, da, nu mai pot de ras! =))

  2. Elbu spune:

    You people are mad!

  3. Un figurant spune:

    si acolo avea elbu buze frumoase :X

  4. Un figurant spune:

    si acolo avea elbu buze frumoase :X

  5. arpagic spune:

    @blanche: Nu ai auzit bine partea cu „bizonul” 😛

  6. arpagic spune:

    @figurantul cu palarie: Cand oare nu are Elbu buze frumoase? (scuze Elbule, stiu ca s-a racit. gata!)

  7. BobotzZz spune:

    sa se stie ca ala cu saptele de rosu eram eu, da? Genial. absolut Genial

  8. IcSs spune:

    din respect pentru expresia ” penibil „

  9. miaunell spune:

    esti nebun prietene =)) dak nu faci filmu in intregime te ucid cu mana mea. ma jur! vreau sa vad filmu =))) tot! neaparat=))) omfg =)))

  10. ion spune:

    la anglia este frumos.. la voi la romania cum mai este? salut pe aceasta cale toti fanii mei care este (gay). IOn

  11. Marius spune:

    Misule, te tund 0 daca nu scoti filmul asta in intregime. De data asta chiar e serios !!!

  12. Elbu spune:

    @Marius: O amenințare!

  13. Edy spune:

    Si acuma Elbu asteapta ca lumea sa zica „@Elbu: un erou” dar nimeni nu se injoseste atat de mult. Oricum Felicitari regizorului, care merita o bere! (si mai mult de atat…va las sa va puneti imaginatia diabolica in functiune)

  14. Ben spune:

    @toti: Un dezastru: nu mai gasesc caseta pentru ofensiva de filmulete care ar fi trebuit sa vina in seara asta 😦 Va voi anunta cand se remediaza situatia.
    @Marius: Imi pare rau daca te simti lezat, filmuletul e doar un amuzament inofensiv (adica nu imi bat joc de nimeni in el). Dar daca chiar insisti, am sa il refac si o sa te scot din el. Daca chiar insisti.

  15. blanche spune:

    Urata amenintare, Marius!

  16. blanche spune:

    Iar asta directionata catre elbu: am auzit pe cineva spunand „mie Elbu mi se pare cool”.

  17. Ben spune:

    Versiunea non-Marius a trailerului va fi gata in curand.
    Nu va faceti griji, chiar daca am eliminat scene semnificative, am gasit si cateva scene noi care isi merita locul in trailer (mai mult sau mai putin). A, si mai sunt si cateva imbunatatiri pe latura sonora.
    De retinut insa: o sa dureze ceva uploadul si in plus o sa mai dureze prelucrarea. Daca pana pe la ora 23 se vede clipul cam aiurea (rezolutie mica), sa stiti ca e de la YouTube, le ia ceva sa prelucreze videoul.
    @blanche: nu stii faza cu pestisorii 😛

  18. blanche spune:

    Sunt speriata! De ce ninge (la propriu) pe pagina asta a blogului? 0_o

  19. BobotzZz spune:

    pt acest ion: esti un nesimtit, nesimtitule.

    misule sterge-l si p’ala si p’asta.

  20. arpagic spune:

    Deci: gata cu noul trailer. Enjoy.

  21. arpagic spune:

    Si nu uitati de noul nostru canal pe YouTube!

  22. arpagic spune:

    Deja am doua critici la adresa noii coloane sonore (ma refer la efecte). Daca se mai strang asemenea critici, schimb sonorizarea.

  23. IcSs spune:

    mai beti coi de centaur ?

  24. Marius spune:

    Ba esti prost ? Eu chiar eram incantat de trailer, ai inteles total aiurea !!! Lasa prima varianta ca e cea mai buna, chiar daca nu am vazut-o pe a doua (aia in care eu nu apaream). Si mai fa filmulete din astea in continuare ca sunt geniale.

  25. Marius spune:

    Acum am vazut-o si pe a duoa… Clar prima >> a doua !!!

Lasă un răspuns

