It’s in Belgium…


Oare ce se potriveşte mai bine Crăciunului decât înjurăturile…

… şi violenţa?

Două filme atipice de Crăciun, două filme excelente de Crăciun.

Sărăbători fericite tuturor!

8 Responses to It’s in Belgium…

  1. Elbu spune:

    Home Alone kick ass.

  2. arpagic spune:

    Desi am vazut ambele filme, nu m-am prins care e legatura cu Craciunul…

  3. Elbu spune:

    acțiunea din In Bruges se petrece în timpul Crăciunului.

  4. arpagic spune:

    a,da, e ca si cum ai zice ca ai oameni de zapada desenati pe hartia igienica…

  5. blanche spune:

    ^ Loooool! :))
    Ma pot da mare ca stiam si eu un clip din cele doua (hm…)

  6. Ben spune:

    Erm, wha? (@faza cu hartia). Ma gandeam pur si simplu sa recomand cititorilor doua filme in care actiunea se petrece de Craciun (sau in perioada aia), dar care nu sunt pe formula-cliseu a sarbatorii comerciale (Mosul, cadourile, bradul etc.). Si daca tot sunt aici, am uitat ca in lista asta scurta ar putea intra si Greu de Ucis 😀

  7. arpagic spune:

    Ce e asa greu de inteles?(@hartie) Fara comentariul tau, eu (care am vazut ambele filme) nu am inteles la ce faceai referire pentru ca desi filmele se petrec in preajma sarbatorilor de iarna, nu are nici o importnata pentru actiunea peliculelor. Sincer sa fiu cred ca In Bruges merita un articol mult mai bun decat ciotul asta, la fel si Kiss kiss bang bang…

  8. arpagic spune:

    Si pe langa asta, tu faci recomandari fara sa dai numele filmelor?! Asta e un articol care sa ii incalzeasca sufletul lui Elbu de sarbatori… Mai bine faceai o comparatie intre cele doua filme decat sa faci o recomandare prin 2 filmuelte de 1 minut, fiecare, care nu demonstreaza nimic.

Lasă un răspuns

