Urme


de Edy

Tocmai am terminat de citit romanul ce trebuia sa imi dea mari sperante (Great Expectations de Charles Dickens) dar mai degraba am gasit aceasta carte ca fiind una ce m-a facut sa imi pun multe intrebari si in acelasi timp sa ma intristeze. Asa ca m-am dus la mine in camera si ma uitam deznadajduit pe fereastra, unde incepuse sa ninga. Ma uitam in parcare… Era unu’ (mai slab ca mine cred) care tot facea manevre sa isi scaota automobilul de acolo. Va intereseaza sa vedeti ce a lasat in urma sa? 🙂

Cum eu sunt unul din cei mai slabi fotografi pe care ii cunosc, poza mea arata cam asa:dsc004392

Asa ca mi-am folosit „super-abilitatile” de a modifca poze intr-un amarat de program numit Nero PhotoSnap Viewer si am bagat un night-vision. Efectul nu a fost tocmai cel asteptat: copy-of-dsc00439

Pana la urma am reusit sa fac poza vizibila (prea vizibila?!) si continutul ei este in fine dezvaluit publicului:copy-2-of-dsc00439

E ciudat cum un tip neindemanatic a reusit sa deseneze ceva atat de dragut, inocent si foarte foarte placut.

Poza este dedicata Biancai si lui Mihai. Iubiti-va mult 🙂

3 Responses to Urme

  1. BobotzZz spune:

    foaaarte ciudat si „cat de TRU!!”

  2. blanche spune:

    You are… like… so… Speechless I am. Grammar fails me. Hugs I must give you. (asta a fost colegul de redactie, sa stii)

  3. miaunell spune:

    cute 😀

Lasă un răspuns

