Amintiri din viitor


O dimineata obisnuita de luni, pe undeva prin Bucuresti-ul europenizat al anului 2028.

-‘neata Mariuse. Ai intarziat ca intotdeauna…Hai du-te mai repede si fa capucciono-ul ala ca deja m-au terorizat astia cu toate problemele asa de dimineata. Nici nu m-am trezit bine ca deja telefoanele suna in draci si mai am si meetingul ala important cu Becali jr. la ora 10.

– Sa traiti Domn’ Ilie! Ma scuzati am avut probleme cu masina de dimineata, iar trebuie sa o duc la service. M-au jefuit astia la Volkswagen: mi-au luat 200 de euroi pe verificare si tot nu au descoperit ce are.

-Hai ma lasa-ma cu politeturile, aici suntem doar noi doi, aici poti sa mi te adresezi asa cum faceai in generala. Ia zi ce ai facut in weekend? Ai fost sambata sa repari internetul la sediul de pe Victoriei cum ti-am zis?

-Sa nu iti vina sa crezi… Am facut contract cu iNetul acolo, mai tii minte ca astia erau pe la inceput niste amarati pe la noi prin Targoviste?

-Da, imi aduc aminte. Le cadea netul din 5 in 5 minute, patronul ala era cred ca era cel mai injurat om din toata Targovistea.

-Da. De cand am intrat in Uniunea Europeana au pus mana pe niste fonduri si s-au extins in toata tara. Au aparut pe piata ca ciupercile dupa ploaie. Asa, si cum spuneam i-am sunat sambata dimineata pe astia de la inet sa vina sa vada ce naiba e in neregula cu ipurile alea. Ma duc eu acolo la sediu si il astept pe meseriasul de la inet sa vina si ghici cine bate la usa?

-Cine? Vecina aia buna de la 3?

-Nu ma, las-o p-aia. Te-a cautat si aia dar i-am zis ca esti prins in weekend.

-Aham, foarte bine. Continua.

-Dupa cum ziceam, suna la usa Ionita Bogdan ma.

-Cine ma?

-Face ca: „Bun-bun-Buna ziua! Am venit venit de la inet sa, ma, uit la calcualtoare ca am auzit ca aveti probleme cu reteaua!”.

-Cine e asta ma?

-Hai ma ai uitat? Era balbaitul ala din liceu. Ala de citea Bologna asa cum se scrie.

-Ah gata… imi aduc aminte acuma. Asa rau a ajuns ma? Il trimit astia de la inet sa repare reteaua? Si ia zi a rezolvat pana la urma?

-Nici macar nu m-a recunoscut dar nici nu vroiam sa ii zic cine sunt. Eu l-am recunoscut dupa fata de tocilar si dupa ecusonul de pe salopeta. Imi venea sa il dau afara in suturi, ce nervi imi facea. La fel ca in liceu bai Edy, exact la fel. Mama ce regret ca nu l-am pocnit bine atunci. In fine, a mai chemat vreo 2 insi ca nu a fost in stare sa isi dea seama ce problema era. Ma intreaba Ionita: „unde e sui, unde e suci, unde e cutia aia mare cu luminte verzi de intra cabluri in ea?”. Ii zic ba dar se vede ca lucrezi la inet, nici macar „switch” nu esti in stare sa pronunti.

-Lasa ca era bun la fizica.

-Il tinea Simioneasca aia numai in note de 10 la fiecare test ca invata teoria pe de rost. In fine, pana la urma a reusit sa ii dea de cap pe la ora 12-1. Asa… dupa aia m-am dus acasa.

-Bine Mariuse. Bine ca ai rezolvat. Tine-o tot asa daca vrei sa ajungi angajatul lunii. Si ce mai face aia mica?

-A, uite bine. Duminica a fost ziua ei, a facut 5 ani.

– Sa-ti traiasca!

-Ca tot veni vorba tu nu te mai insori?

-Lasa-ma ca nu am eu timp de prostii d-astea. Stii bine ca eu raman celibatar. Eu si cu ala micu’, Ciprian.

-Mai traieste domn’ doctor Visan?

-Da ma. Am fost si eu sambata dimineata la el la cabinet. Mi-a dat o cafea acolo, sa vezi ce era de el ca nu mai are nici el timp de nimic. Mai ne intalnim uneori duminica, mai mergem la ski. Am fost acuma la el ca am probleme cu capul si mi-a povestit ca am nu stiu ce afectiune pe sistem nervos.

-Se tine bine Visanel, ah? Ii merge treaba cu cabinetul ala privat?

-Da bai Mariuse, eu zic ca ii merge. Avea ceva clienti la intrare acolo. Zice ca ii trebuie o secretara si lui si nu gaseste nici una care sa ii placa. Eh… nu toti avem norocul asta. Hai ca ia uite cat s-a facut ceasul. Du-te si termina facturile alea pentru Ikea. Eu am plecat. Noroc!

-Hai noroc Edy!

18 Responses to Amintiri din viitor

  1. blanche spune:

    Aia cu Ciprian a fost ROFL!!! *ahem ahem*

  2. BobotzZz spune:

    interesant… S-ar putea sa fie o idee pe care sa o iubim (peste cativa ani :-P)

    ps: ma feresc sa spun ca astept urmatorul post (pe tema asta) pentru ca sincer, ma cam tem (Edy is evil 😉 ), dar e buna ideea, BRAVO Edy :-P.

  3. arpagic spune:

    Multumesc mult pentru aprecieri Bogdan 🙂

  4. Ben spune:

    Mi-e prea somn sa detaliez acum, asa ca zic pe scurt: Sunteti niste genii! Ar trebui sa va faceti scenaristi, aveti (desi am impresia ca numai Edy a lucrat la partea asta) un fler pentru dialog… Doamne, replicile lui Marius chiar zici ca sunt spuse de el, atat de naturale par.
    Pe scurt: nu va opriti!

  5. Ciprian spune:

    „Zice ca ii trebuie o secretara si lui si nu gaseste nici una care sa ii placa.” haha Edy, esti tare! 😀 =)) si asta, „Stii bine ca eu raman celibatar. Eu si cu ala micu’, Ciprian.” e si mai tare :))

  6. Ciprian spune:

    a, si Edy. mai am o intrebare. anul 2028, right? 🙂 => varsta de 38 ani 🙂 nici la 38 de ani nu ne vezi insurati si fiecare cu familia lui? ;)) apropo de familie 😀 sper sa nu se supere daca vede… pe catalin l-ai fi putut trece cu un copil (sau mai multi) de vreo 18 ani asa… 😀 :))

  7. Elbu spune:

    Dacă puneai doar inițialele era mai interesant, așa poate se supără ăștia!

  8. Elbu spune:

    Asta seamănă -Ma scuzati am avut probleme cu masina de dimineata, iar trebuie sa o duc la service. M-au jefuit astia la Volkswagen: mi-au luat 200 de euroi pe verificare si tot nu au descoperit ce are.- cu o întîmplare din Gran Torino nu-i așa? Hmong people FTW!!

  9. Dan spune:

    coaie eu nu inteleg de ce ti’ai batut asa grav joc de Ionita. el niciodata nu ti’a facut nimic… plm si l’ai facut si pe Marius sageata ta…. pe Ciprian burlac…. bravo maaa :))

  10. Elbu spune:

    Păi Dane, atunci cum rămîne cu omagiul de pe blogul tău?

  11. arpagic spune:

    Dane, stii de ce? Pentru ca elbuuuu dinerooooo

  12. Edy spune:

    Existenta lui e depravata. Merita si el sa se trezeasca mai devreme sau mai tarziu si sunt sigur ca esti de acord cu mine ca va ajunge acolo unde amscris si eu. Cat despre Marius, eu nu l-am facut sageata mea. Pur si simplu e lucreaza la firma mea, iar lui Cip spre exemplu i-a placut. Tu cum te vezi pe tine?

  13. marian spune:

    ideea este … jos palaria, dar asa cum zice si dan, ai fost cam rau. desigur k merita sa se trezeasca, dar nu ca dintr-un cosmar.

  14. Dan spune:

    @Elbu: frate, omagiu = exact opusul la bataie de joc. Ar trebui sa te simti onorat ca ti’am inchinat un post pe blogul meu, esti la un pas de a pune bazele unei noi religii care sa inlocuiasca ortodoxismul in Romania, si anume Budinerismul 😀 ia gandeste’te la generatiile viitoare care, inainte sa se bage la culcare, vor canta El Budinero. Ar trebui sa imi multumesti 😛
    @Edy: Ionita = ratat infect, dar na! cu cat va sti mai putin despre aceasta existenta depravata a sa, cu atat va duce o viata mai frumoasa si mai lipsita de griji. Are si el dreptul sa viseze sub cerul cel albastru, sa miroasa viorele ce brazdeaza intinderea cea verde, sa manance pateu fara a-i trece prin minte ca el insusi este un pateu… Ce spune porunca aia? Iubeste’ti aproapele! =))
    @arpagic: ce’i corect e corect. Un adevar incontestabil.

  15. Ben spune:

    Vezi ca Arpagic si Edy sunt aceeasi persoana 😛
    Edy, imi dai voie sa scriu un sequel neoficial? Promit ca nu o sa jignesc pe nimeni, ba din contra! Dar o sa schimb putin genul: o sa fie cu mai multa aventura. (si o sa apara si mai multe personaje noi)

  16. Edy spune:

    Imi pare rau e TradeMark.

  17. Elbu spune:

    FAIL =))

  18. BobotzZz spune:

    Asa, asa. 😉

Lasă un răspuns

