Amintiri din viitor part 2


-Ahhh, da Hawaii, iubesc locul asta. Priveste: oceanul, soarele, nisipul si vegatia tropicala. Acum lasa-ma un pic singur, te rog.
-Da, sigur, dragule. Imediat…
“sigh… nice ass”

-Alo, Mariuse, iar dai beepuri cu numar ascuns? Stii bine ca detin orice informatii imi doresc.
-Ah ma scuzati Domnu’ Ilie, iar s-a jucat aia mica la telefon, cred ca l-a sunat pe fisu’ lui Catalin.
-Da, ma rog, treci la subiect. Ma asteapta o seara pe cinste…
-Imi cer scuze ca va trebui sa va stric vacanta dar transportul a fost compromis. Am fost atacati la vama de rebeli inarmati.
-Nu se poate! Nemernicii! Exista victime??
-Da, copilotul lui Icss a murit, iar Adrian e accidentat la umar. Avem nevoie de…
-Ajunge. Suna-l repede pe Visan. Zi-i sa ia elicopterul din hangarul de la Pitesti si sa isi ia cu el si cativa asistenti. Pentru numele lui Dumnezeu, avem nevoie urgenta de Icss. E un fel de Stig al vremurilor moderne. Nu il putem pierde. Si musamalizeaza incidentul. Nu vreau sa fie prezent nimeni din cadrul mass-mediei acolo. Iti amintesti ce s-a intamplat data trecuta?
-Da… Cum te-au filmat, te-au si pus pe genericul stirilor de la ora 7. Desi mie mi-ar fi placut sa fiu in locul tau….
-Vei lua si tu elicopterul impreuna cu Ciprian, ne vedem acolo in cel mai scurt timp posibil. Sa fii acolo pana in ora 2.
-Sigur Edy, asa voi face, dar spune-mi cum vei ajunge asa de repede?
-Am eu niste asi in maneca. Dar mai avem nevoie si de cineva din cadrul politiei. Cred ca voi apela la un vechi prieten de la sectia de criminalistica.
-Doar nu va ganditi la el, nu se poate…
-Ba da… despre el e vorba…

Peste 2 ore …

-Sobolaneeeeeeeeee! Ce iti mai fac progeniturile?
-Bine, Mariuse. Sunt cu totii sanatosi acasa.
-Si sobolanca e bine? Nu am mai vazut-o de atata timp… Hai doar iti aduci aminte ca eu ti-am facut lipeala!
-Stii bine ca iti voi ramane indatorat pe viata Mariuse. Ce mai face fica ta?
-E bine si ea, dar ma cam enerveaza ca se da fisu’ lui Catalin la ea… O sa am o discutie cu Arsene, nu mai merge asa.
-Domnilor imi pare rau sa va stric buna-dispozitie dar aici nu e intrunirea de 20 de ani. Am venit aici cu probleme asa ca treceti la treaba! Ciprian ai grija cu Icss, fixeaza-l repede.
-Nici o problema, Edy. E ca si facut. Doar ce am imbinat chirurgia cu informatica si am obitinut un aparat super-evoluat ce repara persoanele in 2 timpi si 3 miscari.
-Aha… deci asta faceai tu in timpul liber… Foarte bine!

3 minute mai tarziu…

-Elbule, treci la aparat pune-ti in functiune simturile de criminalist si examineaza petele de sange.
-Imediat…. Hmm se pare ca atacatorul a folosit un kalasnikov de moda veche. E clar ca au fost rebelii pentru ca ei nu detin aparatura de ultima generatie. Imi pare rau pentru copilotul tau Icss. Voi trimite vorba in cadrul politiei sa te lase sa treci frontiera si sa iti duci mai departe sarcina. Cu totii depindem de aceasta actiune din cate am inteles. Dar… ce se afla in spate?
-Pai sincer sa fiu, nu am inteles nimic din ce mi-a zis nebunul. A zis ceva de genul motor cu combustie interna bla bla bla bla bla si am stat asa vreo 5 minute si tot nu terminase de zis, asa ca m-am dus la Diana si mi-a zis ea mai pe scurt.
-Da, ii recunosc stilul lui Olteanu dintr-o mie. Am auzit ca acest transport va schimba lumea.
-Cica este ultima componenta din experimentul de la Geneva.
-Ciprian, l-ai vindecat pe Icss?
-E ca si nou. Cum te simti Icss?
-Foarte bine, multumesc.
-Bai ce ciudat, mai tineti minte ca asta era tipul ala care nu putea sa ia carnetul? Acuma a ajuns cel mai tare sofer pe tir din cati mi-a fost dat sa vad. Bravo Icssule! Hai drum bun si ia-l pe Marius cu tine, in caz de vreun eveniment neasteptat.
-Bine, ne vedem vineri. La revedere!
-La revedere!
-Edy, trebuie neaparat sa scapam cumva de rebeli.
-Da, Elbule ai dreptate. Dar va fi dificil… sunt condusi de cel mai mare geniu malefic al acestor timpuri. Unii il aseamana cu Anticristul. Firar sa fie… e vorba despre celalalt Olteanu!!

4 Responses to Amintiri din viitor part 2

  1. Ciprian spune:

    LOL :)) „celalalt Olteanu” hahaha. demonicu’

  2. arpagic spune:

    Nebunul, ai? Si nici macar nu imi puteti spune pe nume? Si Diana?
    Mersi de ironie. Nu stiu cat la suta din text e opera lui Elbu si cat a lui Edy, dar ganditi-va doar ca pe unul l-am facut Seful Politiei, motociclist si expert in kung fu si pe altul super-bogatas si expert in parkour…
    Sunt flatat de faza cu inventia, dar puteati si voi sa va exprimati mai dragut 🙂
    In rest, foarte reusit! Dar sa nu credeti ca eu o sa ma opresc din scris.
    Pacat ca ati taiat faza cu Scooter-Maria…

    (Ce, doar Edy are voie sa se supere cand se zice catusi de putin de rau despre el?)

  3. arpagic spune:

    Totul e facut de mine, mai putin ideea cu Hawaii…

  4. miaunell spune:

    imba =)) tare baieti, tineti tot asa. aveti colaboratori in marea britanie sa nu uitati =)) trimit S.A.S. u sa va ajute =)) nice

Lasă un răspuns

