Imi pare rau


Imi pare rau ca ne-am certat.

Imi pare rau de tot ceea ce am scris.

Imi pare rau ca ne-am departat si ca nu iti mai sunt un prieten adevarat.

Imi pare rau ca fac numai greseli.

Imi pare rau ca nu am caracter.

Imi pare rau ca nu sunt in stare sa imi argumentez o idee pana in panzele albe.

Imi pare rau ca nu ti-am vorbit azi, si nici ieri si nici zilele trecute.

Imi pare rau ca sunt nevoit sa scriu asta.

Mihai, imi pare rau.

13 Responses to Imi pare rau

  1. funnypapers spune:

    I hate it when u kids fight. 🙂

  2. Elbu spune:

    that s what she said.

  3. BobotzZz spune:

    Ma inclin.
    Edy esti cel mai bun prieten al omului :-p. Si ca outsider (ce sunt in general) iti spun ca Mihai (ca un om adevarat ce este) nu a fost suparat pe tine, poate doar putin dezamagit.
    Jos palaria. Ma inclin din nou.

  4. Floyd spune:

    My gay-o-meter is showing alarming readings 😛

  5. arpagic spune:

    Owning a gay-o-meter makes you fucking gay!

  6. arpagic spune:

    Yeah, bugger off, Floyd! 😛

  7. Floyd spune:

    Ooh, but i’m as gay as you can get 😛
    Seriously now, i’m glad you solved your issues; now get your lazy asses back to work 😀

  8. arpagic spune:

    that’s what she said.

  9. VanDall spune:

    hai nu va futeti acuma 😀

  10. VanDall spune:

    nu de alta dar numai ieri ce am vazut Milk…. si imi ajunge 🙂

Lasă un răspuns

