Go go go


5844e6f27467e86d0da9c62be5a6ba0eCel mai tare meci de tenis din cate mi-a fost dat sa vad pana acum s-a sfarsit. Nu prea stiam multe de Feranando Verdasco pana acum dar se pare ca mi-am mai imbunatatit cultura sportiva cu acest jucator fenomenal, care dupa parerea mea are cel mai bun serviciu din tenisul actual. In setul 5 dupa 5 ore de joc, spaniolul de 25 de ani continua sa loveasca mingea cu 220 km/h.  Nadal l-a invins pe Verdasco dupa 5 ore si 15 minute de tenis de cea mai inalta clasa. Imi pare rau de Fernando, nu cred ca merita sa piarda… era mai corect daca ambii ajungeau in finala si mai jucau o data la ce partida au facut in semi-finale.  Datale statistice sunt fantastice:

Scorul la seturi:6-7 ;6-4 ;7-6 ;6-7;6-4

Scorul la puncte: 193-192

A fost o partida agonizanta in care cel mai puternic din punct de vedere psihic s-a impus.  Pe Rafa il asteapta o finala in compania numarului 2 mondial: Roger Federer (care a avut o zi in plus de odihna). Asa ca, Go go go Nadal!

5 Responses to Go go go

  1. Alex18 spune:

    A fost un meci senzational intre acesti doi super-jucatori! Pe Nadal il stiam…dar Verdasco s-a metamorfozat incredibil! De cand a aparut in circuit (acum vreo 4-5 ani), l-am remarcat pentru forehandul senzational, dar era un jucator imprastiat, deconcentrat, chiar ridicol in unele momente… Iata cat a crescut baiatu` asta! in cat?…1-2 luni! De necrezut pare!
    Am citit intr-un interviu de-al lui Verdasco recent acordat (cred ca inainte de meciul cu Murray din optimi) ca a avut o intalnire cu Agassi (idolul copilariei lui…precum el insusi a afirmat) in luna decembrie si ca au discutat vreo 2-3 ore, si crede ca asta i-a schimbat cariera… WOW! Oare asa sa fie? Destul de interesant!
    Cat despre ce zici tu Edi… ca a fost cel mai bun meci pe care l-ai vazut…iti cam impartasesc impresia, si nu prea ( parca acel Nadal v Federer de la Wimbledon a fost putin mai bun! )
    In fine…sper sa ne auzim si dupa finala! 😉

  2. arpagic spune:

    Verdasco nu are cum sa fie un jucator metamorfozat, daca e sa ma intrebi pe mine. Nu poti ajunge in top 10 dupa 3 luni! A practicat si pana acum tenis destul de bine, insa acum a dat lovitura, fiind ajutat de noul antrenor(eu am inteles ca are un antrenor nou). Da, ai dreptate in legatura cu finala de la Wimbendon, dar gandeste-te ca altfel se misca treburile pe iarba 😛

  3. Alex18 spune:

    Da…M-am exprimat gresit. Ma refeream ca s-a metamorfozat ca si incredere, concentrare. Calitatile le avea desigur…dar nu si le folosea cum trebuie. Un alt exemplu in acest sens e Ernests Gulbis…si el are tot ce-i trebuie dpdv tehnic si fizic…dar e in stadiul in care era si Verdasco pana acum….Ii vad pe amandoi in top 5 in curand! Iar pe primul loc…stii tu cine 😉 😛

  4. arpagic spune:

    Ma bucur ca nu ii „pronunti” numele 😛 Dar eu tot cu Nadal tin, chiar daca inca mai are ritualul ala urat 🙂

  5. BobotzZz spune:

    Si eu ma bucur ca nu-i pronuntati numele astfel incat sa o pot face eu: Jo-Wilfried Tsonga 😉 😛

Lasă un răspuns

