Rafa castigator


8e3e1296bf3d3ce6f2df06df9ef3637ePana la urma, numarul 1 a castigat din nou.  Bravo tie Rafa! Dupa un meci de 4 ore si 23 de minute, ibericul a reusit sa se impuna din nou in 5 seturi: 7-5, 3-6, 7-6, 3-6, 6-2. E ciudat modul in care Federer arata atat de epuizat la sfarsitul acestui meci, avand in vedere ca Nadal a jucat aproape 10 ore de tenis la maximum in ultimele 2 zile. Cred ca Rafael Nadal a meritat pe deplin sa castige acest titlu si de asemenea sunt de parere ca acesta este sportivul momentului!

later edit: Imi pare rau, Roger. Chiar imi pare rau ca nu ai reusit sa egaliezi recordul lui Sampras, dar mai ai si alte sanse…lacrimile lui starnesc compasiune, dar tot Nadal ramane mai bun.

6 Responses to Rafa castigator

  1. BobotzZz spune:

    Tot respectul pentru Nadal (si sincere felicitari din partea mea), dar cel care mi-a captat atentia si m-a facut sa-mi schimb total parerea despre el a fost acest Roger Federer(chiar daca ii urasc din rarunchi pe elvetieni), care de acum inainte va fi idolul meu (in ceea ce priveste conditia umana in fata intregii lumi).

    Felicitari Nadal si Felderer, ati confirmat faptul ca sunteti titanii tenisului mondial la ora actuala (care dupa mine este cel mai avansat atat din punct de vedere tehnologic cat si din cel al efortului si al emotiilor investite de catre jucatori in el). Mult succes in continuare.

  2. BobotzZz spune:

    ah, si am uitat, FIRST !!! 😛

  3. arpagic spune:

    De unde trag concluzia ca scarpinatul in fund chiar iti aduce noroc.

  4. arpagic spune:

    Foarte urat din partea ta, Mihai. Chiar daca se scarpina in fund, chiar daca transpira ca un porc si injura cand are nervi, baiatul asta munceste. Si ooo da are si talent. Vrei sa iti zic progrmaul lui Rafa? 8:00-9:00 pregatire fizica; 9:00-13:00 antrenament tenis; 13:00-15:00 pauza; 15:00-18:00 antrenament tenis 18:00-19:00 pregatire fizica. In timp ce Roger (care intr-adevar e un talent pur) se antrena doar 2 ore pe zi. Si ce daca are un tic? E NUMARUL 1. Din partea mea poate sa si scuipe pe teren.Singurul care il poate invinge momentan pe Nadal e favoritul lui Alex(nu pot sa il sufar pe scotianul ala). Oricum Rafa ramane un sportiv de invidiat care nu numai lucreaza fizic ci si pe plan mental mai bine ca orice alt tenismen.. Pentru mine el este deja o lgenda!

  5. arpagic spune:

    Hei man, glumeam 🙂 De acord, Rafa chiar depune un efort considerabil sa ajunga acolo sus si lupta pentru fiecare punct, pentru fiecare meci, spre deosebire de Federer care mai joaca si el un meci de antrenament cu vreun fraier care se intampla sa fie prin preajma. Glumeam si eu (plus ca, asa cum ai tu o anumita reticenta fata de Murray, si eu am una fata de Nadal).

  6. Alex18 spune:

    Felicitari lui Nadal … E numarul 1 la ora asta! Si pe mine m-au impresionat lacrimile lui Federer…a fost emotionant intr-adevar!

Lasă un răspuns

