Ghicitoare


Ghicitoare:

N-a avut neam de neamul tau

Dar cand il pierzi, iti pare rau.

P.S. Pentru cunoscatori va rog doar sa scrieti initiala ghicitorii. De asemenea cel ce va raspunde corect va fi premiat cu un post pe blog 😀 (facut de voi nu de mine)

31 Responses to Ghicitoare

  1. arpagic spune:

    w (ca fiind initiala de la wtf? 🙂 )

  2. inbalarii spune:

    Dude, poate n-am înţeles bine, ai zis să scriem doar iniţiala răspunsului. răspunsul începe cu t.

    Dau răspunsul complet?

  3. arpagic spune:

    @inbalarii: nu sunt autorul articolului 😛 dar: ai inteles, cred, corect. eu am participat prin a anunta ca habar n-am. pentru numele lui Dumnezeu, NU da raspunsul, ca eu inca ma scarpin in cap si presupun ca si altii mai vor sa se gandeasca. in cazul in care colegul Edy considera ca „t” este corect, fii sigur ca te va anunta.

  4. arpagic spune:

    okay, imi schimb litera: pentru ca intuiesc, ca si inbalarii, ceva care incepe cu T, am sa aleg in schimb ceva care incepe cu:

    M

    (ca e pe aproape ca sens 😀 )

  5. inbalarii spune:

    like taking a candy from a baby :))

  6. arpagic spune:

    Or is it?

  7. Floyd spune:

    Subscriu la T, asta in caz ca nu ai fost fiu de industrias pe la 1800 :))

  8. Edy spune:

    Mai las o zi pana dau raspunsul sa se mai gandeasca si ceilalti.

  9. Dan spune:

    subscriu la „t”. cred ca tuturor ne pare rau ca trece prea repede 🙂

  10. Dan spune:

    sau sa fie vorba de iPodul lu Dragomir? =))))) merge si asa =)))))

  11. arpagic spune:

    @Dan hahahaha! Dar eu am zis ca „pierzi” nu ca ti-l fura 😀

  12. arpagic spune:

    Ei bine eu cunosc raspunusul la aceasta ghicitoare ca fiind avionul :)Ma gandesc ca voi, cei ce ati raspuns cu litera T va gandeati la tren… Si acolo merge la fel de bine. E clar ca Dan era departe cu timpul iar Misu cu M nu stiu ce a vrut sa zica (mercedes?). Oricum gg toata lumea care a raspuns T si excelent Elbu!!! Te astept cu un articol sa il postez pe blog!

  13. Misu spune:

    M venea de la METROU (care seamana cu TREN).
    TRENUL e, ce-i drept, mai vechi decat AVIONUL, deci poate „neam de neamul nostru” l-a prins pe primul, dar nu si pe al doilea.

  14. Elbu spune:

    ba fratele meu tu esti baiat?! eu ma refeream la melodia lui ron carroll cand am zis A. Nu eram interesat de ghicitoare, asteptam sa continui si sa zici E. =))

  15. Elbu spune:

    nu de alta dar se oftica Misu ca cica mi-ai dat solutia pe last.fm!

  16. arpagic spune:

    Doamne! Eu am facut toata ghicitoare pentru chestia asta :)) Stiam ca vei zice A pana la urma 🙂

  17. Elbu spune:

    cand ai zis pentru cunoscatori, te-ai referit la mine? :))

  18. arpagic spune:

    Nu man, stiam ca unii vor raspunde corect. Aia era pentru ei, si oricum … ca sa nu strici ghicitoarea erai nevoit sa zici doar prima litera. Offf, elbule esti tare greu de cap. Acum astept articolul! Daca vreu sa scapi de scris articolul raspunde-mi la intrebarea asta: In ce ocean se varsa Styxu? 😛

  19. Elbu spune:

    pai in Iad nu?

  20. inbalarii spune:

    t de la tren era răspunsul meu, dar din comentarii mi-am dat seama că cineva se gândea la t de la timp. Merge şi ăla :))

  21. Misu spune:

    Ha, Elbule! Nu vroiam sa scriu aici comentariul ala, ca m-am prins de smecherie. Il aplaud pe Edy, ca doar de mult timp vroiam sa scrii un articol pentru noi. Dar, frate, baiatul iti da mura in gura si tu nu te prinzi? (apropo, oceanul ala rimeaza cu Acean, dar nu da raspunsul, ca vreau sa iti citesc articolul)

  22. arpagic spune:

    Mihai e deja pregatit sa iti publice articolul 😀

  23. Misu spune:

    Pai normal, vreau sa il vad pe maestru cum isi reintra in mana.

  24. VanDall spune:

    parerea mea ca merge mult mai bine timpul ca si raspuns. nimeni nu poate sa spuna ca are destul timp ca sa faca tot ce vrea sa faca, iar atunci cand pierzi timpul aiurea iti pare rau pentru ca nu mai poti recupera clipele ce au trecut.

    @Edy: tren, avion, metrou, Dacia 1310,telegondola, monociclu – tot o laie 🙂 Toti ati spus aceeasi chestie.

  25. Misu spune:

    @Dan: da, dar „neam de neamul tau” n-a avut timp? daca vorbim de stramosi ca cel putin o generatie, pai au avut o viata intreaga.

  26. Floyd spune:

    Actually, s-ar putea ca unii sa fii avut tren, avion, metrou(that would be weird) si chiar si Dacie(wow!) 😀

  27. Misu spune:

    @Floyd:
    1) Wat
    2) vad ca ai luat de la cineva boala dublului i 🙂

  28. Floyd spune:

    1) „N-a avut neam de neamul tau” – Poate ca unii au avut, asta voiam sa zic 😛
    2) Mea culpa, nu mi-am dat seama ca e auxiliar acolo 8-|

Lasă un răspuns

