La Boum! (Preview)


Astept injuraturile dumneavoastra.

De retinut: asta e varianta semi-cenzurata. In curand, veti putea urmari varianta complet necenzurata si pe cea complet cenzurata.

6 Responses to La Boum! (Preview)

  1. Marius spune:

    All hail Misu!

  2. VanDall spune:

    nu stiu cum sa zic, dar filmul asta intrece orice limita a amuzantului. Am depasit treapta de crampe de ras si acum sunt doar cu gura cascata , privind in gol, incapabil de a gasi o reactie sa imi defineasca starea de feelgood pe care mi’a insuflat’o acest film. Mihai, esti un geniu. Malefic. GEGE..

  3. Elbu spune:

    Bai fratele meu care esti tu baiat, tu ai ceva cu tagurile elbu?

  4. Ciprian spune:

    :)) excelent :)) „hahaha, doua… doua… doua coarne :))”

  5. arpagic spune:

    @Elbu: daca nu imi cereai sa le dau jos, nu il puneam si aici :)) Pana nu scrii articol, nu dau jos tagurile. Na! (Hai ca le dau jos maine.)

  6. miaunell spune:

    deci e clar ca lumea e facuta din sloboz =)) nu mai incape nicio indoiala =))

Lasă un răspuns

