2 videouri


Am gasit pe youtube unii numiti Barely Digital si Barely Political care fac niste filmulete foarte amuzante. Trebuie sa ne mai bine-dispunem si noi dupa atatea polinoame, nu?

In primul video aflu si eu in sfarsit, de ce nu a castigat The Dark Knight mai nimic la oscaruri (Misule are o faza tare la sfarsit care sigur o sa iti placa):

Al doilea video este despre jucatorii de WoW 🙂 Ahhh ce bine ca mi-am inchis contul 😀

4 Responses to 2 videouri

  1. miaunell spune:

    mwhahahah =)))) mwhahahahaa =))) geniale ma jur! =))

  2. arpagic spune:

    Ahahaha ala cu Batman e mai vechi si e superb. (si da, ai ghicit Edy, prima data cand am vazut faza cu Bat-tlestar Galactica mi-au iesit cerealele pe nas).
    @ al doilea clip: „What’s her crit rating?” asta m-a facut din nou sa scot lapte pe nas. Incredibil. Tipii astia sunt zei.

  3. Dan spune:

    Ala cu Batman mi se pare jalnic, dar cel cu World of the Warcraft e superfunny 😀

  4. Ciprian spune:

    haha, ai grija edy. sa nu te mai apuci de wow ca poate pierzi si tu doua puicute ca astea :))

Lasă un răspuns

