Commentul 1000


Apartine lui Mihai! Felicitari! Sper ca nu ne lasi pe uscat dupa isprava asta. Si commentul suna cam asa: ” Cine e surescitat ba baiatule?” Astaptam sa il uzi!

39 Responses to Commentul 1000

  1. arpagic spune:

    Sa traim multi ani fericiti, noi si toti cititorii fideli! Dupa ce scap de munca silnica de saptamana asta, am sa facilitez hidratarea cailor tale digestive. Am zis!

  2. briza spune:

    damn, a fost un concurs si eu n-am stiut de el :((

  3. arpagic spune:

    Nu a fost un concurs… Pur si simplu ma gandeam sa sarbatorim aceasta intamplare 🙂

  4. Elbu spune:

    De bucurie rar avurăm parte..

  5. miaunell spune:

    mihai ia toate premiile de peste tot kiar dak nu se sinchiseste =)) gz bro „/clap”

  6. briza spune:

    ce tare, sa castigi fara ca macar sa stii ca ai participat :))

  7. Edy spune:

    Parerea mea e ca linkul de mai sus e de 10 ori mai slab ca southparkul de saptamana asta 😉

  8. briza spune:

    reclama la southpark :p
    ah, bine ca mi-ai adus aminte sa ma uit la el, ca l-am downloadat de dimineata

  9. arpagic spune:

    Cat Face is teh awesome (tipul ala a facut si Badger Badger si Magical Trevor, deci…). Si South Park a fost sublim.
    @briza: de ce sa descarci SouthPark cand il poti vedea la rezolutie inalta pe siteul oficial southparkstudios.com? Acum mi se pare ca poti sa il descarci chiar si de acolo, dar streamingul este excelent, asa ca te poti uita direct, fara asteptare.

  10. briza spune:

    stiu ca e si pe site, dar acolo are si niste publicitate in timpul vizionarii :p
    plus ca iau mai multe episoade, le pun pe toate in media player si ma uit linistita din pat, nu mai vin sa schimb dupa fiecare episod

  11. miaunell spune:

    cea mai secanta chestie in legatura cu anglia…dak vreau sa vad vreun episod din sp pe siteu oficial imi baga faza cu „sorry england, southpark episodes are not available to your country yet” =)) si regina foarte revoltata acolo 😀 eh… surfthechannel.com ftw 😛

  12. miaunell spune:

    ah ah 😀 scuze …eu primesc asta: http://www.southparkstudios.com/episodes/notavailable/index.php?country_code=GB dak mere sa vedeti 😀

  13. arpagic spune:

    Dar stii de ce se intampla asta?

  14. arpagic spune:

    Pt ca elbu dinero e gayfish.

  15. Misu spune:

    @Vlad: pesemne ca cei de la Comedy Central au vandut drepturile de difuzare SouthPark in Anglia vreunui canal (in Europa continentala parca era MTV, care are aceeasi companie-mama ca si C. Central). Canalul respectiv vrea deci sa si scoata bani din SP de la englezi, deci nu ii convine sa poata vedea lumea pe gratis. In Romania, in schimb, cum nu e South Park la TV, nimeni nu pierde nimic de pe urma afacerii, asa ca americanii ne lasa sa urmarim South Park la greu.

  16. Edy spune:

    @Dan:Ce faci vecine? :))

  17. Edy spune:

    Hahahaha i-a dat eroare =)))

  18. Dan spune:

    @Edy: Bine, tata.

  19. Edy spune:

    Faci un tackling?

  20. Dan spune:

    Un hopa hopa

  21. briza spune:

    :)) ce discutii aveti voi cand eu incerc sa-mi plagiez o recenzie din anul 1 ;))

  22. Edy spune:

    Ce faci ba, marai la mine?

  23. Dan spune:

    briza = blizzard?

  24. Edy spune:

    Discutii inteligente ca intotdeauna 😀

  25. Dan spune:

    lol Arpageek ownd

  26. Edy spune:

    @briza: eu nu sunt geek, doar mihai e geek 😦

  27. Dan spune:

    arpaGEEEEEEEEEEEEEEK =)))))))))) genial.

  28. briza spune:

    lol, Dane, abia acum te-ai prins? :))
    Edy, ti-am zis ca eu ma plagiez singura, chiar nu-i nevoie sa te explici in fatza mea :))

  29. briza spune:

    eh, acum exagerezi ;))
    just „briza”

  30. Misu spune:

    Sorry to crash the party, but WTF is happening here?

  31. briza spune:

    da’ chiar, ce-i aicea? bar de negri? :))

  32. Dan spune:

    want some (m)ice? 😀

  33. Misu spune:

    No mice, you want hamster? (iti multumesc, Dane, ca m-ai introdus in minunata lume CatFace. daca ai stii tu cat de des spun eu acum „you want mice?”…) Dar tot n-am inteles care e treaba pe aici sincer sa fiu.

  34. Dan spune:

    it’s damn complicated. dar hai ca iti explic:

    1. E vorba despre o faza de genul: il vedem pe un tip care seamana cu tatal lui Edy si zicem
    – Edy, uite’l pe taica’tu.
    Edy:
    – A, nu , asta e un vecin.
    *si chiar era un vecin :))

    2. E vorba despre o faza facuta de un coleg de’ai nostri, foarte coleric de altfel, prea amuzanta si indescriptibila in cuvinte :))

    3. s’a ajuns la concluzia ca briza=blizzard, si ca arpagic=arpageek

    4. Nasul meu minte nu are (dar asta face parte din alt capitol:D )

  35. arpagic spune:

    Purcelusii aurii brazdeaza cerul. (completarea la 4)

  36. un anonim necunoscut spune:

    5. imi place branza

Lasă un răspuns

