Revolutie in Republica Moldova!


moldova1

Holy shit!

Scuze Edy ca am luat fata articolului tau foarte bun. De aceea, am sa il las pe asta foarte scurt.

13 Responses to Revolutie in Republica Moldova!

  1. Edy spune:

    Nici o problema. Free Gigi!

  2. Elbu spune:

    e revolta, nu revolutie. Free Gigi!

  3. arpagic spune:

    Bai tata, am si eu voie sa exagerez, iti dai seama. No free Gigi! Hai mai bine sa vedem niste prezentari PowerPoint cu hotelurile din Las Vegas… pe spaniola!

  4. Dan spune:

    Ma, chestia asta din Moldova ma asteptam sa izbucneasca mai repede. Am fost acolo acu vreo 2 ani, am vorbit cu oamenii si stiu care este situatia reala. L’am cunoscut personal chiar si pe Chirtoaca. Rusii sunt populatie imbatranita si tineretul vrea libertate si unire cu tara. Sper sa le iasa pasienta.

  5. Edy spune:

    Free Moldova from communism! Free Gigi! lol: http://en.wikipedia.org/wiki/Comunism 😀

  6. Edy spune:

    W00t? Live-chatting during the halftime :))

  7. arpagic spune:

    Nu ma uit la meci 😛

  8. arpagic spune:

    OOOO ce fata o fi avand Elbu acum? :))

  9. Edy spune:

    Fata lui Pires 🙂

  10. arpagic spune:

    😛

  11. Edy spune:

    Hai Hulk! Hai Porto! brb

  12. arpagic spune:

    Ioioi Elbu nu vine maine chiar trist 😛 Pacat ca nu le-au tras-o portughezii alora de la Manc, dar bine macar ca le-au luat victoria din mana in ultimele minute. Iar Hulk e cel mai tare nume de jucator EVER! Hulk smash!
    (uau, cum a devenit articolul despre revolta un articol despre champions league? :D)

Lasă un răspuns

