Post.


Trebuie postat ceva, orice, chiar nu conteaza ceea ce scriu pentru ca deja a trecut prea mult timp de la Sarbatorile Pascale iar noi tot acolo suntem cu blogul. Nu ne permitem sa mai tinem articolul ala pe prima pagina, iar comenturile offtopic nu isi mai gasesc locul, asa ca va intreb:cine merge in vacanta aia din Zakyntos de zicea profa romana? 🙂

later edit: ca se pare ca v-a scapat ceva. Deci, excursia este undeva in Grecia pe o insula(eu sunt Desmond), ajungem acolo cu autocarul (probabil luam feribotul); costul taberei se invarte pe undeva pe la 350 de euro, 7 zile si ma gandeam sa mergem pe undeva pe la mijlocul lui august. O sa revin cu mai multe informatii 😉

10 Responses to Post.

  1. Misu spune:

    Cand zicea profa de vacanta? Eram adormit cumva? 😀

  2. Misu spune:

    Suna tentant, mai ales daca tu esti Dez 😀

  3. miaunell spune:

    meeeeh … suna ok :)) dar grecia iar?…i mean… ‘ta fuck you guys?…

    as sugera ceva mai potrivit varstei :P… un Ibiza??

    adica sa fim sinceri… grecia e locu unde se duc aia de clasa a 8a cu profa de geografie pt prima tabara in strainatate hehe… cum vreti. 😛

  4. Edy spune:

    Bai mie imi convine Grecia. Ibiza? Hehe patria gaylor nimfomani avizi dupa coca? 🙂 Mergi tu acolo!

  5. Edy spune:

    Ah si btw, tu nu vi? 😀

  6. miaunell spune:

    tentant…dar ma duc deja vreo 2 saptamani in austria si e destul de costisitor… depinde cine merge si cati mergeti sincer….
    si ibiza nu e ce ai zis tu lol… 😛 dak va strangeti asa astia care va stiti voi 😉 fac cumva si ma alatur:P h3h3.

  7. miaunell spune:

    btw… mi-a trimis mihai un pachet si era si o poza cu clasa acolo…aia care ati facut-o voi :(… mam…stiu naiba ca cer prea mult dar deja am murit de 12312 de ori langa ea… s-ar putea organiza asa …ceva mic… dupa ore vineri sa facem o poza cand sunt si eu?:-s macar cu cei care pot sta dupa clasa…plm…si diriga dak poate…ca mor de ciuda ca nu-s si eu pe acolo :-<.. dak nu, nu-i nicio problema. macar va am pe voi hehe :D…

  8. miaunell spune:

    off topic.

    e si el un „mercenar ieftin” =))))) :* fricosule

  9. Cip spune:

    Eu cred ca vin.

Lasă un răspuns

