In sferturi (Episodul 1)


Cine stie, cunoaste. Astazi am avut placerea de a asista la un meci deosebit de antrenant, si nu ma refer la Barca-Chelsea sau Timisoara-Dinamo (desi si alea au meritat), ci la un meci – vorba ‘ceea – de curtea scolii.

Mai intai, sa vedem spectacolul pre-meci, iar dupa salt veti avea parte de un filmulet pentru care pun pariu ca am sa fiu spanzurat. Ca intotdeauna, vizionare placuta si ramaneti pe receptie pentru meciul propriu-zis.

De remarcat ca meciul de fata reprezinta si trecerea oficiala a continutului video marca ArpagicStudios la formatul Widescreen (16:9), pe care il vom pastra in masura posibilitatilor.

7 Responses to In sferturi (Episodul 1)

  1. miaunell spune:

    „sper ca m-ai filmat hehea”… coca alert…

    BA CAT A SLABIT MARIUS!!!!!! i mean…omefege 😐 bravo c*is! asteptam cu nerabdare meciul :D:D

  2. IcSsPlayer1 spune:

    Ba! nu iese bine rasul meu la camera :-< … sa insisti pe partea cu intinderea =))

  3. Dan spune:

    da ma, are sub 80 de kile acu Marius

  4. Elbu spune:

    ma duc sa caut gonflabila

  5. miaunell spune:

    gege mausica 😀 am crezut toti in tine si nu ne-ai dezamagit ;;) pacpac 😀

  6. Misu spune:

    Bai, deci aia de la YouTube sug. Am stat 5 ore azi-noapte sa pun clipul, apoi (si numai apoi) mi-au zis aia ca e prea mare si mi l-au sters. Not fair. Vine insa acum in doua parti repriza intai.

Lasă un răspuns

