Best scene ever?


Mi-a venit o idee dupa ce am vazut cel mai bun film pe anul asta: „Chaplin”. Chiar daca filmul e din 1992, la recomandarea lui Mihai, am hotarat sa vizionez aceasta pelicula in care Robert Downey jr. isi arata genialitatea inca de la frageda varsta de 21 de ani, dar nu vreau sa va povestesc filmul. Vreau doar sa va starnesc curiozitatea asupra lui.

Si legat de idee, ma gandeam ca fiecare din voi (pentru ca banuiesc ca oricare are asa ceva) sa posteze un link sau cel putin sa povesteasca scena sa preferata dintr-un film fie el artistic sau serial.  Incep eu: am fost foarte impresionat de scena de la minutul 2:30 pana la 5:00:

-What do we do now, Charlie?

-Smile.

5 Responses to Best scene ever?

  1. marian spune:

    The best scene from Lost TV series. Benjamin and Hurley are waiting for John and … 🙂

  2. Misu spune:

    In primul rand, un salut pentru aia de la tv care la ora 4 ziceau ca sigur, iar acum zic ca nu: indecisilor, mai jucati-va mult cu noi… ce, daca v-au fraierit aia de sus la o cacealma ieftina, credeti ca aveti dreptul sa va bateti joc de noi?
    In al doilea rand, awesome idea Edy! Personal, am cateva scene pe care ador sa le revad inca o data si inca o data si… Dar mi-e greu sa aleg, asa ca va dau doua.

    Prima e un pic spoileroasa, dar finalul filmului e si-asa destul de evident si oricum toata lumea stie cum se termina:

    Finalul filmului Dr. Strangelove.

    Iar a doua are un dialog delicios:

    O scena din Pulp Fiction. (Scena e cam lunga, dar merita toti banii.)

  3. Dan spune:

    voi posta vreo 3 scene: prima din Fight Club, finalul cel nemaipomenit, readucerea cladirilor si sanselor oamenilor la acelasi nivel, pe melodia celor de la Pixies, „Where is my mind?”

    Cea de’a doua, cu o puternica incarcatura filosofica si mult sentimentalism, poate chiar cheia de bolta a filmului, este scena din Adaptation in care
    John Laroche explica practic sensul vietii in viziunea proprie.

    Cea de’a treia, incarcata de simboluri, este scena care incheie filmul Glissando, prin inevitabila sinucidere a lui Ion Teodorescu, reprezentare a extinctiei intelectualului pus in fata ingradirilor comuniste si decrepitudinii sociale si umane. Toti batranii aia batanad din palme sincron mi’au lasat o puternica impresie, in fine, este la interpretarea fiecaruia.

    Mentionez ca sunt multe filme cu scene notabile, am ales primele 3 care mi’au venit in minte.

  4. miaunell spune:

    right…my turn 😛

    prima scena e din „10 things i hate about you” si mi s-a parut complet geniala la momentul respectiv si imi place foarte mult si acum.

    … a 2a este din „scent of a woman”. o scena de tango foarte interesanta, din moment ce colonelul(Al Pacino) este orb.

    urmeaza finalul de-a dreptul genial de la „fear and loathing in las vegas”

    si voi incheia tot cu un final… un final perfect, clicheic sau poate nu chiar.

    scuzati de spoilere…

Lasă un răspuns

