Sherlock Holmes Trailer


Asa Sherlock nu am mai vazut 😛

„Madame, beneath this pillow lies the key to my release…” Ge. Ni. Al.

11 Responses to Sherlock Holmes Trailer

  1. Dan spune:

    O viata nu’mi ajunge pentru a canta minunatia lui Sherlock.

  2. arpagic spune:

    @Dan: Drepturi de autor > astept banii in cont 😛

  3. briza spune:

    pare interesant… Jude Law 8->

  4. miaunell spune:

    @ dan parca era vorba de ciprian nu de sherlock :-„

  5. Minunăţia poate fi cântată în orice circumstanţe. Trebuie doar elanul dionisiac!

  6. Misu spune:

    Ei, eu eram sub semnul lui Dionis cand am facut afirmatia aia, deci… 😛

  7. miaunell spune:

    poate mai da Dionis oleaca pe la tine cand sunt si eu pe acolo sa te vad 😀 si poate da si Shiva :-„

  8. iar l’a vizitat Dionis…. si era sa ne ia si banii :))

  9. Misu spune:

    Oftica 😛 Dar un sfat de la mine: copii, nu faceti ce am facut eu, decat daca va tenteaza sa aveti un razboi nuclear in cap si in stomac. V-am avertizat.

  10. Edy spune:

    Act de bravura inutil.

Lasă un răspuns

