Frustrari trecute


Kinder_Pingui_akTot din seria posturilor „va mai aduceti aminte”, mi-am amintit  de o mica particica din copilaria mea. In general cand eram mic si ma uitam la tv priveam adesea pe Rai uno/due/tre si alte cateva canale italiene (de acolo invatasem sa vorbesc si italiana si inca mai ciripesc cate ceva chiar si acum dupa atata timp). Imi aduc aminte ca in fiecare dimineata italienii aveau program pt prichindei si eu ma holbam mereu la desenele lor animate si chiar si in pauzele publicitare televizorul ramanea blocat pe acelasi canal. Si uneori, reclamele le  includeau si pe cele facute la ciocolata. Imi place mult accentul italienilor ce confera o oarecare muzicalitate in vorbire si , ma rog, acum ca am mai crescut da, imi plac si italiencele (the fuck dude?!).

Am realizat azi luand din frigider concretizarea celor mai mari frustrari ale mele din copilarie, si anume ciocolatele Kinder Pingui. Da, da, astea erau printre cele mai mari dezamagiri ale mele de cand eram mic. Reclamele alea nu imi dadeau pace mai ales ca dulciurile mele favorite erau ouale kinder iar o ciocalata kinder era tot ce imi puteam dori… ce copilarie :)) Ma amuza acum cand ma gandesc in urma, dar totusi acum ma pot intoarce  de la frigider urland: In your face, time!!

17 Responses to Frustrari trecute

  1. Misu spune:

    Yes! Bate cupa! Si eu ma uitam la desene pe posturile italienesti! 😀
    Frustrarea mea in materie de dulciuri straine era insa inghetata Algida, care abia anul asta a inceput sa patrunda pe piata in Romania. Too little, too late 😦

  2. miaunell spune:

    …sau cand ma uitam la dbz si la pokemon in germana pe rtl 2 lol… aveam program seara de la 7 sa le vad… si reclamele le savuram la fel de intens :)) stiti voi… sa sti exact „reclama de final” si cuvintele ici si colo… pfff…

  3. Misu spune:

    pokemon pe rtl era fantastic 😛 erau cu vreo doua sezoane in fata protvului :)) dar personal nu m-a preocupat niciodata dbz, insa eram ahtiat dupa db pe tvr1 (era prin clasa a doua cred, si era difuzat pe la 3; apoi, cand au inceput sa dea dbz dupa vreo doi ani, il dadeau pe la 6 seara si era cu cerculet verde in colt :D). ah, vremuri…

  4. Dan spune:

    eu abia asteptam sa ajung acasa de la scoala ca sa vad Hercule, Xena si Galactica 🙂 asta era tabietul meu intre orele 1 si 4 😀

  5. Dan spune:

    ce nostalgie de cacat =))

  6. arpagic spune:

    Exact. Am ajuns nostalgici 😐

  7. Misu spune:

    Hm, parca suna din ce in ce mai tentant sa imi pun online siteul de nostalgii facut pentru atestat… 😛

  8. arpagic spune:

    Oh, nu!

  9. Misu spune:

    Mersi pentru sustinere.

  10. arpagic spune:

    Placerea e de partea lui Dan.

  11. miaunell spune:

    Te sustin eu k’s curios. SI TE SUSTIN SUSTIN SA PUI SI FILMAREA DE LA ZIUA LU THEA!!!!!! Oricand intre azi si peste 2 ani desigur >:P

  12. arpagic spune:

    Np, o sa le puna el. Mihai e om de cuvant si o sa isi faca timp pentru toate.

  13. Elbu spune:

    Ode to Charlize KICK ASS!!!

  14. Elbu spune:

    baga una cu feature Lucia Dumitrescu 😛

  15. Elbu spune:

    ba doamne :)) cat de tare e poza live@ora de info =))))))

  16. Elbu spune:

    zici ca sunt mai tare decat tiesto plm

  17. miaunell spune:

    se apropie vizibil bacu…nimeni nu mai zice nimic…:(

Lasă un răspuns

