Va mai aduceti aminte…


joculetul pe care il jucam printr-a zecea cand trebuia sa ghicim titluri de filme ascunse intr-un desen? Ei bine, daca n-aveti ce face, incercati-l si pe asta.

Unele sunt atat de enervant de obscure (ca indicii, nu ca filme, ca alea sunt super celebre), incat la finalul jocului chiar te felicita ca ai ghicit un anume indiciu extrem de dur 😛

19 Responses to Va mai aduceti aminte…

  1. miaunell spune:

    Haha… Orele de info cand ne adunam in juru calcului lui mihai si ne uitam cum le ghiceste… Rasa masii de timp cum trece :-<…

  2. arpagic spune:

    12/50, sunt jalnic.

  3. Dan spune:

    24 so far…. doamne ce grele sunt. Si cat de funny ala cu Ironman =)) un fier de calcat cu mustata. Doamne.

  4. Misu spune:

    Daca l-ai ghicit pe ala cu Iron Man, il ghicesti sigur si pe ala de langa.

  5. Edy spune:

    Cat de tare e faza cu matrix!!!

  6. Misu spune:

    😀 Diriga ar fi mandra.

  7. Edy spune:

    am stiut-o si p-aia cu pi :>

  8. Edy spune:

    woohoo 22/50 :))

  9. Edy spune:

    Nu pricep care e faza cu ancora aia acolo?

  10. Misu spune:

    indiciu: cel din fata ei e iron man. atunci asta e…

  11. Misu spune:

    anchorman 😛

  12. Edy spune:

    Am facut pana pe la 25 sau asa ceva dupa care am apelat la raspunsuri xD Sunt unele care chiar si cu raspunsuri nu imi dadeam seama haha.

  13. miaunell spune:

    mda…
    deci…. plm… nu inteleg ala cu piratii ca sigur tre sa fie piratii din caraibe dar cred ca e scris gresit… eu l-am terminat dar mai am doar ala… 😀 am o arma secreta eu aici care m-a ajutat :)))))

  14. miaunell spune:

    pirates of the caribbean ? ce ratati…

  15. Misu spune:

    arma secreta? vreun cinefil de proximitate? 😛

  16. miaunell spune:

    nu…un englez cinefil de proximitate :))=))

  17. briza spune:

    eu n-am jucat niciodata ceva asemanator… oricum, imi place, desi cunostintele mele din domeniul filmelor sunt extrem de firave si asta se vede la punctaj…
    oricum, great game!

Lasă un răspuns

