Festivalul Babel: Piro-Teatru


Babel-21

Iunie ar trebui sa insemne pentru targovisteni mai mult decat furtuni, alegeri si (pentru unii) examene. Din 2007 incoace, oamenii de cultura de pe la noi fac gestul admirabil de a organiza un festival de teatru (si nu numai) cu adevarat original: Babel. Fara urma de indoiala, am sa repet ce am zis prima data cand am fost la un eveniment marca Babel: asta-i cel mai bun lucru care s-a intamplat vreodata in orasul asta. Si pentru ca se apropie (sper) editia de anul acesta, am sa va prezint in cateva articole ce inseamna fenomenul Babel, in speranta ca am sa va atrag sa veniti la festival. Merita.

Pentru inceput, am ales spectacolul care pentru mine ocupa un loc aparte: „jocurile cu flacari si artificii”, cum spune programul oficial sau, cum ii zic eu, „piro-teatru”.

Vorba lunga, saracia omului, asa ca am sa ma rezum la atat: o manifestare artistica zilnica, foarte spectaculoasa, in care actorii integreaza jongleriile cu focul in interpretarea lor. Va las in compania unui filmulet (pe care, daca aveti la dispozitie 8 minute, v-as recomanda sa il urmariti in intregime, fiindca spune o poveste) si a unor poze care sper sa redea macar un pic din farmecul spectacolelor. Ne vedem maine cu impresii de la teatrul de strada si de sala de la Babel.

Babel-5

Babel-6

Babel-7

Babel-15

Babel-16

Babel-18

Babel-19

Babel-20

Babel-22

Babel-23

Babel-24

Babel-25

Babel-26

Babel-27

Babel-28

Babel-29

Babel-30

Babel-31

Babel-32

Babel-33

Babel-34

Babel-35

Babel-36

Babel-37

Babel-38

3 Responses to Festivalul Babel: Piro-Teatru

  1. marian spune:

    Foarte tare frate…

  2. blanche spune:

    Ar fi trebuit mai mult de un comentariu la postul asta.
    Foarte frumoase pozele, dar, we already knew that 🙂 Filmuletzul l-am comentat live.

  3. miaunell spune:

    misto 😀 am vazut si pozele de anu trecut pe care le-ai facut si pare interesant acu ca am vazut si filmuletu ;;) pacpac

Lasă un răspuns

