Noi acia nu votam!


128889402935019607

Sursa imagine: inbalarii

10 Responses to Noi acia nu votam!

  1. arpagic spune:

    Misu:
    Politicianul catre roman: cand eu merg inainte, tu mergi inapoi si ne-om intalni noi undeva…
    Ce ar trebuit sa raspunda romanul: ‘te-n p***a ma-tii.
    Ce raspunde romanul de fapt: da, sa traiti, saru’mana.
    Cine e prostul in afacerea asta?

  2. arpagic spune:

    Edy: Ala de voteaza in ciuda faptului ca nu are o persoana de incredere in care sa isi puna baza ci merge la vot de dragul intalnirii cu altii asemenea lui.

  3. arpagic spune:

    Misu: O, pai cred ca cei care au votat-o pe EBA chiar au incredere in ea. Pe bune acum. Adica sunt chiar atat de naivi.

  4. arpagic spune:

    Edy: Tu chiar crezi ca votat-o cineva pe eba?! Bai eu nu cred…

  5. arpagic spune:

    Edy: Sincer sa fiu eu nici macar nu m-am informat cu privire la alegerile P.E. iar tot ce am aflat a fost de pe antena3. Deci chiar nu ma intereseaza subiectul pentru ca primu rand mi se pare gresit. Eu sunt de parere ca nu e un mod corect de ati alege oamenii care sa te reprezinte si consider ca e mult mai corect daca ar candida persoane din toate tarile europene si noi toti, europenii, sa putem sa votam pe care dorim noi. Daca eu doresc sa votez pe ala din olanda de vrea sa ne dea afara din U.E. pe ala sa il votez. Nu pe eba sau rovana care vor face figuratie.

  6. arpagic spune:

    Edy: Si mai gandeste-te ca pampalaul ala de olandez a venit cu un plan ma. Are planul de a ne da pe noi afara. La noi ai auzit pe unu ca vrea sa faca ceva inafara de a incasa bani si de a ii creste popularitatea?! Barem de venea unu cu ideea ca vrem afara cu ungurii din tara sau cu tiganii. Eh, aia era o idee si DA omul ala era deasupra tuturor prin prisma simplului fapt ca are un program de propus in U.E. Astia ce vor de fapt? D-asta imi place politica externa pentru ca aia voteaza o idee/un program, nu un om. Nu conteaza ca ala e negru sau alb, conteaza ideea care mi se pare mie ca se adapteaza cel mai bine in momentul de fata necesitatilor mele.
    Inca o data, astia de la noi ce vor sa face defapt?

  7. arpagic spune:

    Misu: Perfect de acord cu tot ce ai spus, mai putin un lucru: lumea chiar a votat-o pe Eba. Si stii cum? Au primit sefii PDL din teritoriu sarcina sa gaseasca un numar fix de persoane care sprijina PDL-ul, pe care sa le puna sa voteze cu Elba, astfel incat sa fie siguri ca intra tipa in Parlament, dar nu mananca prea mult din voturile PDL.

  8. inbalarii spune:

    Mă da’ nu puteţi să vă puneţi nick-uri diferite? Mă uit la un schimb de 7 replici între arpagic şi arpagic, şi tre să mă uit mereu la poză să văd cine-i unu şi cine-i altu’ :))

  9. inbalarii spune:

    De fapt, aveţi aceeaşi poză =))

  10. arpagic spune:

    Misu: Poate e un monolog interior. Brusc, ma simt Iona 😀

Lasă un răspuns

