Finalul clasei a XII-a


Eu zic ca merita un loc pe bloguletul nostru:

Excelenta treaba, Mihai! Nu lasi nici un moment stacheta sa cada 🙂

7 Responses to Finalul clasei a XII-a

  1. Alex18 spune:

    And then I thought…Fuck man! Maybe that`s what hell is?! The entire rest of eternity spent in fuckin` Carabella! … Si am decis sa plec! Respect! B-)

  2. briza spune:

    ce frumos 8->
    „pe vremea mea” ( ;)) ) era o vorba: BACu’ bate la usa, da’ noi nu suntem acasa :))

    aw, bafta la BAC!

  3. Edy spune:

    Sa fie! Multumim, Briza! 😀

  4. Dan spune:

    ba, eu sunt rupt cam in toate fazele in care apar? =))

  5. Elbu spune:

    i lol’d @Alex18.

  6. arpagic spune:

    Hercule : ma da ce a filmat mihai?
    Hercule : ai?
    Edy : aia nu am
    Edy : ai vazut ala pe youtube?
    Edy : filmul facut de el?
    Hercule : da
    Hercule : ala cu tamarjean?

    Hercules Wins! gg

  7. Marius spune:

    QFT (Quoted For Truth) arpagic. L-a secat pe „frumusel” :D.

Lasă un răspuns

