Urasc deziluzia


Te urasc, deziluzie. Te-am urat din primul moment in care ne-am intalnit. Nu mi-ai placut, nu ti-am placut, atunci de ce ma urmaresti?! Simt ca ziua de azi a fost o infrangere totala pe toate planurile si taman azi s-a gasit sa se intoarca.

But, I still expect good news…

4 Responses to Urasc deziluzia

  1. Dan spune:

    Arpageeks! Ati murit?

  2. inbalarii spune:

    N-a murit, făcea live blogging la mine :))

  3. arpagic spune:

    Misu nu are somn se pare. Oricum o sa ma uit si eu la inregistrare pe net! Vom scrie mai mult o data cu incheierea bacalaureatului. Si ce ai vrea sa fac? Sa il plang si eu pe MJ? 😐 A murit el John Lennon, moartea nu ma mai surprinde.

  4. briza spune:

    smile, good things come to those who wait…

Lasă un răspuns

